پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مراسم ازدواج آسان شامگاه پنجشنبه در شهر سردشت بشاگرد با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گالری‌های پایتخت در روز‌های گرم تابستان با برگزاری نمایشگاه‌هایی پذیرای علاقه‌مندان هنر تجسمی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما فیلم‌های سینمایی «جک ریچر» و «بازگشت به خانه» را روانه آنتن می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مسمومان با الکل متانول، از 11نفر (تا ظهر پنجشنبه) به 19 نفر، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر روز اخبار نقل و انتقالات در تیم‌های فوتبال جهان، هیجان تازه‌ای برای هواداران به ارمغان می‌آورد و حالا که تیم‌های سعودی دائما به دنبال برترین ستاره‌های جهان هستند، طارمی هم پیشنهادهای وسوسه انگیزی از این تیم ها دریافت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان کشورمان در روز نخست قهرمانی آسیا در اسنوکر 6 توپ موفق شدند 12 پیروزی کسب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده هوانیروز ارتش گفت: اگر بخواهند در دنیا راهبرد نظامی بنویسند، جمهوری اسلامی ایران در تمام دکترین دنیا و منطقه نقش تعیین‌کننده و ویژه‌ای دارد و این همان اقتدار ایران است.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس پیشین جهان گفت مربیان دائم به دنبال کشتی‌گیران هستند که آنها را به تمرین بکشانند، او تاکید کرد که سالن‌های کشتی در کرمانشاه خالی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس حوزه کتاب گفت: در 4 دهه گذشته در موضوع کتاب‌های هنری سیر صعودی داشتیم و از وابستگی به ادبیات ترجمه به نظریه پردازی رسیده ایم.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پیکان با مربی پیشین تیم ملی ایران وارد مذاکره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین عصر پنجشنبه با امضای لایحه ممنوعیت واردات کتاب از روسیه و بلاروس، این لایحه را قانونی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.