پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آن‌ها تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق امروز (پنج‌شنبه) از درگیری مسلحانه دو گروهک تجزیه‌طلب مخالف ایران با یکدیگر خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به انتخابات آینده خبرگان هم گفت: دشمن در انتخابات آینده به دنبال اثرگذاری تفکر غیر انقلابی بر انقلابی است.

خبرگزاری تسنیم

«خالد بطش» عضو ارشد و از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوست و دشمن فهمیدند که نیازمند تعامل با انقلاب اسلامی هستند و آمریکا از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه کشورمان گفت: در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و تجاری نیز خبرهای خوبی را در آینده برای مردم عزیزمان و ملت‌های چهار کشور خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال در با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش در صفحه شخصی خود به قهرمانی در کافا واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از بیماران قلبی و تنفسی درخواست داریم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال نسبت به مطرح شدن برخی اسامی بازیکنان مورد نظر این تیم برای فصل آینده واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران درباره نفوذ گردوخاک به تهران گفت: در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: شکست هژمونی آمریکا و خارج شدن غرب آسیا از اولویت نخست آمریکا باعث فرصت سازی و تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی شده است.

خبرگزاری مهر

تصاویری از اعترافات و جزئیات دستگیری فرد هتاکی که در استان البرز به مقدسات اهانت می‌کرد را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی، لاریجانی و جهانگیری را شاکی کرد در حالی که ابراهیم رئیسی در نشست خبری دو شب قبل مدعی شده بود نامزدهای رد صلاحیت شده خودشان می‌گفتند اگر ما بیاییم هم تغییری در نتیجه انتخابات رخ نمی‌دهد. چندثانیه: در حالی که ابراهیم رئیسی در نشست خبری دو شب قبل مدعی شده بود نامزدهای رد صلاحیت شده خودشان می‌گفتند اگر ما بیاییم هم تغییری در نتیجه انتخابات رخ نمی‌دهد. پیگیری از نزدیکان 3 نامزد سرشناس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال روز شنبه هفته آینده فک خود را عمل جراحی می‌کند.