پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

ماجد دراندش نویسنده و کارگردان نمایش «جعبه سیاه» می‌گوید که این نمایش درباره کودکانی است که در زمان حکومت سابق به همراه خانواده‌های‌شان در گورهای دسته‌جمعی زنده‌به‌گور شدند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی 24 ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آنها تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایاد البزم، سخنگوی رسمی امنیت و امور داخلی در نوار غزه اعلام کرد که یکی از رهبران مقاومت در غزه به نام ایمن منصور و پسر بزرگش عطیه در منطقه «جبالیا البلد» در شمال نوار غزه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران درباره نفوذ گردوخاک به تهران گفت: در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل دانشور مدیرکل دانشجویان داخل در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در نشست مدیران امور دانشجویی به مسئله الگوی تامین مالی تغذیه دانشجویی دانشگاه‌ها که یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه محسوب می‌شود، بصورت ویژه خواهیم پرداخت. وی برگزاری این نشست را بعنوان نخستین نشست سراسری عنوان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد از بیماران قلبی و تنفسی درخواست داریم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند؛

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ادامه روند صعودی اجاره‌خانه در تهران، برخی از مستاجران در محله‌هایی همچون منیریه به دلیل کمبود بودجه به محله‌های گمرک و شوش روی آورده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: کشاورزی حفاظتی در اولویت برنامه این سازمان است که مهمترین استراتژی آن هم کشت مستقیم و حفظ بقایای گیاهی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال، مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلاراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاع خبرگزاری دانشجو، پنجاه و دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور امروز یکم تیر ماه با انتشار بیانیه‌ای در شهر اردبیل به کار خود پایان داد. در این بیانیه معاونت پژوهش و فناوری این نهاد تاکید کرده است: اندیشه ورزی و گفتگو از پیش نیاز‌های اساسی توسعه فکری و عملی هر جامعه‌ای است، لذا صاحبان خرد و جستجوگران عرصه پژوهش و فناوری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت‌های حیوانی غنی‌ترین منبع پروتئین هستند؛ در این میان گوشت‌های اندامی محبوبیت کمتری دارند مانند جگر مرغ!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد تاکید کرد: منابع ارزی کشورهای جنوب باید صرف قویتر شدن این کشورها شود تا در دام یکجانبه گرایی جهانی نیفتیم و به راحتی تحریم نشویم و مستقل بمانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق دو گروهک تجزیه‌طلب مخالف ایران با یکدیگر در سلیمانیه عراق درگیری مسلحانه داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تا 31 تیرماه 1402 تمدید شد.