پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «خیلی ناسالم» قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر به سرکردگی یک خانم به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه روزگذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای 50.8 درجه سلیسوس بالاترین دمای زمین در بین بیش از 8800 ایستگاه سینوپتیک اصلی ثبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگردان تئاتر «شهریار» به مدت سه ماه ممنوع‌الکار شد

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان، بر استمرار و ارتقای برنامه‌های حوزه، توجه به معیشت طلاب، نیازهای جامعه و بیان دستاوردهای هزار ساله حوزه تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران 602 دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده و رئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید عجیب باشد اما جواد نکونام در قیاس با ایرانی‌هایی که برای اولین بار سرمربیگری استقلال را برعهده گرفتند از همه هموطنانش پرافتخارتر است، حتی...

خبرگزاری تسنیم

غلامعلی حدادعادل با تاکید بر اینکه منش شهید چمران بهترین الگوی تربیتی است، او را بهترین فرد برای الگوگیری قشر نخبه دانشگاهی معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از احداث هتل 22 طبقه در رشت خبر داد و گفت: به دلیل تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 ریشتر امروز در حوالی بستک استان هرمزگان به ثبت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد: به منظور جمع‌آوری فضای کافی‌شاپ‌ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز یکم تیر ماه سال 1378 ناراحتی خاتمی از رهبری درباره گروگانگیری 13 یهودی متهم به جاسوسی و راضی نشدن رهبری به دادن بیانیه‌ای درمورد خودکشی سعید امامی را روایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون 6 عضو از 7 عضو شورای شهر خرمشهر بازداشت شده اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سینا زند»، دوبلور جوان کشورمان، شب گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.