پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: چهار پنجم (120هکتار) از 6 دانگ ملک (150هکتار) موقوفی بوده است و مابقی (30 هکتار) ملکی ست و غیر موقوفی. یعنی آن ساختمان رنگی رنگی و زیبا و پر زرق و برقی که در عکس‌ها بود هیچ ربطی به موضوع مثلا افشا شده ندارد و متعلق به شخص دیگری است

وب‌گاه ورزش سه

جواد نکونام علاقه مند به همکاری با کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارسلان مطهری استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی بدنساز اسپانیایی مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال به زودی راهی تهران خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جراح قلابی زیبایی که با اقدامات غیر علمی و مداخله گرانه در یک مکان مخفی در مشهد طبابت غیر مجاز می‌کرد، با تلاش پلیس به دام افتاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج محدوده‌های پل کلاک و مهرویلا سنگین است.

خبرگزاری میزان

علی صالحی دادستان تهران به اتفاق 135 نفر از قضات بعد از ظهر پنجشنبه یکم تیر ماه از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت 431 هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، 131 هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی 92 سال، ارزش ریال در برابر طلا 6 میلیون برابر و ارزش ریال در برابر دلار حدود 16 هزار برابر کاهش پیدا کرده است. نرخ دلار در بازار غیررسمی از حدود 20 ریال در سال 1309 شمسی به بیش از 300 هزار ریال در سال 1400 رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر از شرکت بیش از 8 هزار شرکت کننده در مسابقات کشوری خبر داد که در 12 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدیدی از مشکلات و اعتراضاتی که پس از اجرای رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان رخ داد، اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو غول فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه کشتی کج در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی نساجی خواستار استفاده از شیری در کادرفنی این تیم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اردوی جهادی یک روزه در مرکز درمان و بازتوانی معتادان فریادرسان سنندج برگزار و به 100 نفر از بازتوانان خدمت رایگان ارائه شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای دانشجویانی که ازدواج می‌کنند، شهریه در مقطع کارشناسی رایگان شده و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 50 درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.