پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 74 بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ازن» با میانگین 205 و کیفیت هوا در وضعیت خیلی ناسالم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مسائلی که افراد در هنگام خرید ورق روغنی با آن روبرو هستند، اطلاع از برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد گفت که چنانچه ملاحظات سیاسی در کار نباشد باید روند دادرسی پرونده حمید نوری بدلیل نقض قوانین متوقف و وی فورا آزاد شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: مهمترین مولفه شکل دهنده آینده، تصویرسازی است که نقش رسانه ها در این راستا برجسته و بی‌بدیل است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پایان عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام خبر داد و تعداد پرواز ها، حجاج اعزامی و متوسط تأخیر پروازی در این عملیات را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند محمد حسین پیشنهاد تمدید قرارداد از الاهلی داشت، ولی ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی تیم دیگری شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه هرمزگان ابراز کرد: بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی کوچک و متوسط با حجم بالای اشتغال، تحول بزرگی در سطح شهر ها و اشتغال صنعتی استان هرمزگان رقم می‌زند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای انبار تولیدی پوشاک در بازار تهران، خبر داد و گفت: متهمان در چندین نوبت 200 میلیارد ریال پوشاک از انبار یک تولیدی سرقت کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور شجاعت مدیران در میدان عمل را از ضرورت‌های مهم موفقیت دولت در تحقق اهداف خود عنوان کرد و از دستگاه قضا خواست ضمن نظارت بر اجرای درست و به موقع قانون از سوی مدیران دولتی، نسبت به این مسئله نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقای رئیسی! حواستان هست که تلویزیون مخاطبان وفادار خودش را هم از دست داده و تنها سرگرمی مردم در داخل، شبکه نمایش خانگی بود و حالا با «صیانت» صداوسیما و تدوین آیین‌نامه تخلفات و احتمالا موج جدید ممنوعیت‌ها و توقیف‌ها، مردم دوباره به «ماهواره» سلام می‌کنند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه همه این اقدامات و تلاش‌ها از سوی دولت و قوه قضائیه باید به امیدآفرینی در کشور منجر شود، افزود: مسائل و مشکلاتی که پیگیری آنها لازم است، باید در کمیسیون‌های مشترک میان قوا بررسی شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس در رابطه با فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

قهرمانی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.