پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاشیه‌های مربوط به اتفاقات رخ داده در مسابقات ووشو قهرمانی رده‌های سنی کشور در زاهدان امروز به فدراسیون کشیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 19 بیمار کرونا در کشور شناسایی شدند و خوشبختانه یک روز دیگر بدون فوتی ناشی از این بیماری ثبت شد.

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی فوتبال به جمع گزینه های سرمربیگری پیکان اضافه شده است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «خیلی ناسالم» قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (پنجشنبه، اول تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با رقم 41 هزار و 293 تومان مبادله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعودی‌ها همچنان از قدرت نوظهور شیعیان در آن سوی خلیج‌فارس ترسیده و در حال متنوع‌کردن متحدان و منابع درآمدی خود هستند که تنها باعث می‌شود نیروهای ایران، چین و روسیه تقویت شده و نوع جدیدی از جنگ سرد در خاورمیانه به وجود آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با حضور رئیس دفتر رهبری / قرائت پیام رهبری توسط گلپایگانی: یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست / فرمانده سپاه: وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه دو چشم نظام هستند؛ باید یک تصویر ارائه دهند تا نظام دچار آستیگماتیسم سیاسی نشود

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و اقدامات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف قیمت گندم، پرداخت معوقات گندکاران، وام و افزایش سقف بیمه کشاورزان و گندمکاران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، اول تیرماه) در بازار تهران 28 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 400هزار تومان افزایش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز ارز‌های دیجیتال در بازار 1 تیر 1402 را در جدول زیر ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس داده‌های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه روزگذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای 50.8 درجه سلسیوس بالاترین دمای زمین در بین بیش از 8800 ایستگاه سینوپتیک اصلی ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین رویداد هم‌نوشت، گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران، از پاسخ رهبر انقلاب به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آرامشی که امروز در بازار مسکن شاهد هستیم و در کنار آن روند نزولی قیمت، برگرفته از همان وعده‌های دولت سیزدهم بود که از همان روزهای ابتدایی نوید بازگشت آرامش را به این بخش با وجود تمام فضاسازی‌ها داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح خط آهن همدان - سنندج تا چند ماه آینده، گفت: توسعه پایانه مرزی باشماق، تکمیل کریدور جاده‌ای شمال جنوب در محدوده استان کردستان و تکمیل رودگاه سقز و شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن این استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.