پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه صعودی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پشت‌پرده استعفای محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس لورفت.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ 216 رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از 20 هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی 90 روز اخیر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر قلعه نویی شخصا قصد شکایت از محمد مایلی کهن را دارد و سرمربی اسبق تیم ملی باید در مراجع قضایی اتهامات خود علیه سرمربی کنونی این تیم را - به ویژه ماجرای زمین های کردان - ثابت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرواز کرمان - نجف در حالی از فرودگاه کرمان پرواز کرد که نیم ساعت پس از پرواز با اعلام خلبان مبنی بر بروز نقص فنی، این هواپیما که ایرباس بود به فرودگاه کرمان برگشت.

وب‌گاه عصر ایران

قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید عکسی از خودش همراه با پسرانش در کنار یک دولفین را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: از 377 پرواز حج امسال 60 پرواز به سرزمین وحی با تعجیل انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور جمعیتی و در حوزه جوانی جمعیت گفت: 70 درصد دختران کشور در سن مناسب وصلت می‌کنند که باید 30 درصد بقیه را تشویق به ازدواج به‌هنگام و فرزندآوری به موقع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی اعلام واگذاری نظارت شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و اظهارات رئیس صدا و سیما و وزیر ارشاد، برخی هنرمندان مانند محمدحسین مهدویان، ایمان صفا، مهراب قاسم خانی و محسن کیایی و عای شادمان با یک استوری مشترک اعتراض خود را مطرح نمودند. پس از اعلام خبر واگذاری نظارت بر نمایش خانگی به صداوسیما با تصویب شورای انقلاب فرهنگی، جمعی از هنرمندان به این اقدام اعتراض...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز کرمان - نجف از فرودگاه کرمان پرواز کرد، اما نیم ساعت پس از پرواز با اعلام خلبان مبنی بر بروز نقص فنی در هواپیما به فرودگاه کرمان برگشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو سال از واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط‌زیست در ارومیه که منجر به فوت "مهشاد کریمی" خبرنگار ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار ایرنا و زخمی شدن چند نفر از خبرنگاران شد، می‌گذرد، در این مدت پرونده آن به کجا رسیده؟ همچنان در دالان‌های دادگاه‌ها و دادسراها دست به دست می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و نیز دیدار خودش با سفیر اندونزی در تهران گفت: توافق شد که علاوه بر مبادلات علم و فناوری، زبان فارسی در اندونزی و زبان آن کشور در ایران گسترش یابد و راهکارهای انجام این مهم مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این استان به سرکردگی یک خانم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از پایانه مرزی رازی در استان آذربایجان غربی امکان جابه جایی حدود یک میلیون مسافر از این پایانه وحود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سؤال اینجاست که آیا این طیف از برخورد با این گروهک تروریستی و جنایتکار ناراحت شده‌اند؟!