پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، پیش از ظهر پنجشنبه در همایش تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در یزد اظهار داشت: این میزان عضویت و مشارکت به صورت غیر مستقیم بیشتر است؛ اگر اهداف و نقش بورس و بازار سرمایه در کشور فرهنگ سازی و اقدامات موثری انجام شود، شاهد توسعه و ارتقای مشارکت در ایران خواهیم بود. وی بیان کرد: فرهنگ سازی و ارتقای سواد آحاد مردم و فعالان اقتصادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کورس خودرو 2دختر و یک پسر یک راننده بی گناه کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیوه‌نامه اجرایی برنامه‌های تابستانی سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - قائم مقام مدیرعامل راه آهن روسیه اعلام کرد که هیاتی کارشناسی به سرپرستی معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه هفته آینده با هدف شتاب بخشی به ساخت راه آهن رشت - آستارا راهی تهران می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: کلاهبرداری که با ادعاهای دروغ وعده تدارک شغل های خیالی به افراد می‌داد، با دستور قضایی دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

پخش کلیپ دختر سه ساله کرمانشاهی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی با زائران اهل سنت که درخواست داشت در روز عرفه برای سلامتی امام زمان دعا کنند حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 8 گفت: قطعا خدمات شهری جزو وظایف و رسالت‌های اصلی و ذاتی مناطق است.

خبرگزاری مهر

اراک - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد با بیان اینکه آیین‌نامه جامع خبرنگاران در حال تدوین است، افزود: متأسفانه از فقدان یک سازمان نظام صنفی در عرصه رسانه رنج می‌بریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پرواز کرمان - نجف شرکت هواپیمایی زاگرس، امروز نیم ساعت پس از بلند شدن از فرودگاه کرمان، با اعلام نقص فنی از سوی خلبان، مجدداً به فرودگاه برگشت و مسافران به سالن ترانزیت منتقل شدند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و متوسطه نظری و فرهنگ استان را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور کار هفته آینده مجلس اعلام شد.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه تهران از تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری ویژه پروژه‌های تحقیقاتی اعضای هیات علمی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جهان پساقطبی این نظم دیجیتال است که بر بسیاری از امور جهان حکم خواهد راند