چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ماه‌های اخیر، ایران متعهد شده تا همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را افزایش دهد که شامل اجازه مجدد دوربین‌ها در مراکز هسته‌ای می‌شود. اما تروئیکای اروپایی گفت: «گام‌های تدریجی و محدود رضایت‌بخش و کافی نیستند».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر مجموعه تلویزیونی «پاورچین» با تاکید بر اینکه دوقطبی کردن جامعه به نفع هیچ کسی نیست، گفت: عزمی باید پیدا شود که این دو قطبی را بردارد. صلاحیت این را ندارم در این باره صحبت کنم ولی می‌دانم که تقصیر هنرمندان نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اینکه فردی قصد داشته شخص آقای عبدالحمید را مسموم کند، عوامل مسجد باید ثابت کنند وگرنه باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر سابق اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: عرضه رایگان خدمات در شبکه بانکی راه را برای نوآوری مسدود می‌کند، بنابراین ایجاد هزینه در شبکه پرداخت شرکت‌های نوآور را تشویق به ورود به این حوزه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان ثبت‌نام داوطلبان اهدای عضو در سامانه اهدای عضو این دانشگاه در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نام استاد فقید، جلال نصیریان که از چهره ارزشمند صنعت گردشگری کشور بود به برکات سال‌ها فعالیت او در صدر نام‌آوران حوزه گردشگری ماندگار خواهد ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه کشور با عنوان «عهد حضور» با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دبیر شورای انقلاب فرهنگی و ائمه جمعه استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان به میزبانی استان همدان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته اقدامی غیرقانونی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر کاربرد هوش مصنوعی در تدوین برنامه تحول این نهاد، گفت: جهاد دانشگاهی به‌عنوان پیشران در حوزه علم و فناوری در کشورمان و یکی از مهم‌ترین بازیگران در سیاست‌گذاری‌های کلان علم و فناوری در کشور می‌تواند با تشکیل «مرکز فلسفه علم و فناوری» توسعه علم و فناوری را حکیمانه و مدبرانه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ژوزه مورایس انتظار داشت پس از بازگشت به ایران، باشگاه سپاهان بازیکنان مدنظر او را جذب کرده باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تغییر و تحول در فدراسیون شطرنج آغاز و نایب رئیس فدراسیون این فدراسیون تنها در سمت سرمربی تیم دختران فعالیت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: 600 بسته سرمایه گذاری به ارزش 6 میلیارد یورو (320 هزار میلیارد تومان) تهیه شده است و آماده ایم که این فرصت ها را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک توافق غیررسمی و نانوشته بین ایران و آمریکا جایگزین ضعیفی برای یک توافق رسمی است، اما در شرایطی که افزایش تنش‌ها به مرحله بحرانی نزدیک می‌شود، یک توافق کوچک دقیقاً همان چیزی است که اکنون به آن نیاز داریم.