چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد، در آستانه با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیأت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از محرز بودن برخی تخلفات این شرکت، گروه صنعتی بارز و نفت پاسارگاد در دولت قبل خبر داد و از وزیر تعاون خواست با استناد به مستندات موجود، دستور عزل مدیران متخلف را صادر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت پرونده جمعه خونین زاهدان، ترور مولوی عبدالحمید و پرونده ترور مولوی عبدالواحد ریگی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل منطقه‌ای آسیای جنوبی وزارت امور خارجه گفت: دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و هند در دهلی نو برگزار شد و طرفین در این مذاکرات برای یک دوره شش ماهه برنامه‌های خود را در عرصه‌های مختلف روابط دو جانبه تنظیم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور برای دومین سال متوالی با درگیری و حاشیه همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده هفت ایستگاه جدید شتابنگار برخط در استان راندازی می شود و تعداد این ایستگاه ها به 19 مورد می رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار منتظر بازگشت وزیر خارجه از سفر به چند کشور عربی است قیمت دلار امروز تحت تاثیر سفر وزیر خارجه به کشورهای عربی بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان از سلول‌های بنیادی برای ساختن ساختارهایی شبیه به جنین انسان در آزمایشگاه استفاده کرده‌اند. این مساله به درخواست‌هایی برای مقررات سختگیرانه‌تر در این حوزه دامن زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان زیباسازی شهرتهران به مناسبت روز اصناف از 7 المان کاسب حبیب خدا در بازار تهران رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 14 از اجرای پروژه‌های شهری در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری با پیوست اجتماعی در بخش‌های کم برخوردار منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برای ساخت کاتالیست پرمصرف صنعت پالایش نفت کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و بومی‌سازی این کاتالیست در کشور از خروج سالیانه 70 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: 464 زندانی این استان در اغتشاشات سال گذشته با عفو مقام معظم رهبری از زندان آزاد شدند.

وب‌گاه فرارو

فرهنگ فلاح در کنکور ریاضی سال 81 با رتبه‌ای نزدیک به 3هزار مجاز به انتخاب رشته و چند ماه بعد در رشته فیزیک دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با تداوم روند افزایش دما در جنوب شرق، بیشینه دمای هوا در شهداد کرمان به 50.2 درجه سلسیوس رسید.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (31 خردادماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری جدید با حجم بالایی از معتادین متجاهر در سطح شهر تهران مواجه بودیم.