چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عوامل ساختاری، اقتصادی و اجتماعی متعدد در کنار ناپایداری و مستقیم بودن مداخلات سیاستی در جهت رفع موانع فرزندآوری در کشور ما زمینه‌ساز تداوم کاهش باروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور برای دومین سال متوالی با درگیری و حاشیه همراه شد.

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران 602 دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ از سیره‌های عملی رسول الله دادن هدیه و گرفتن آن از دیگران بوده است. چراکه هدف از این کار را ایجاد انس و الفت می‌دانستند. رسول خدا (ص) هدیه را میپذیرفت ومی فرمود: به یکدیگر هدیه دهید؛ زیرا هدیه دلخوری‌ها را بر طرف میسازد، و کینهها و دشمنی های دیرین را از بین می‌برد. حال چه خوب است اگر سنت هدیه دادن را با امور واجب دینی امر به معروف و نهی از منکر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی از فعال شدن کمیته انتخابات خبر داد و گفت: موافق انتخاباتی شدن زودهنگام فضای جامعه نیستیم و اکنون فضای سیاسی کشور را رصد می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استادان بسیجی با کمک اصولی که از منظومه فکری مقام معظم رهبری در حکمرانی استخراج شده است به تدوین حکمرانی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز چهارشنبه با ارتشبد سلطان بن محمد النعمانی وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از ورود بیش از 3.2 تن طلا به صورت رسمی از گمرکات به کشور در چند ماه اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هدف گسترش تجارت با همسایگان در آغاز دولت سیزدهم در اولویت قرار گرفت تا مسیری جدید برای توسعه اقتصادی ایران فراهم شود که با اقدامات دو سال گذشته دولت توانست به وعده خود عمل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت مشروبات الکلی در کرج همچنان قربانی می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: شورای حل اختلاف اصناف در هفته اصناف افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازوکاری طراحی شود که پژوهش‌های بنیادین به بخش‌هایی از دولت متصل شود که به آن نیازمند هستند و این پژوهش‌ها به بهره‌برداری داخل و خارج دولت برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از تشکیل کارگروهی تخصصی برای بررسی شبهات مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک خبر داد و گفت: برای پاسخ‌گویی به سوالات فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) درخصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران، با کمیته ملی المپیک هماهنگ هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس آگاهی از خودکشی نافرجام قهرمان شطرنج زنان ایران در سال های دور خبر داد.