چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: براساس مصوبه جدید هیئت دولت، کسب‌کارهای اینترنتی که تا پایان سال 1401 کد مالیاتی نداشتند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.

خبرگزاری مهر

جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ساپینتو شود.

وب‌گاه ورزش سه

بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مدینه منوره در حج 1402 از پایان روند صدور ویزا برای زائران حج طی دو روز آینده خبر داد و گفت: بیش از 93 درصد از عملیات انتقال زائران به عربستان انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "صادق ضرونی" در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد سی ام خرداد عملیات کلانتری 104 عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "امیر اتابک" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین کنسرت «یاسان»، خواننده پاپ، اوایل تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

زاهدان - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته، اقدامی غیرقانونی بوده است.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تایمز آف عمان گزارش داد که شرکت هواپیمایی سلام ایر این کشور از چند روز دیگر پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی شیراز را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت بانک مرکزی گفت: مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسیدگی به پرونده دختری بنام بیتا که گرفتار نقشه شوم پسر جوانی در یک ویلای اجاره ای شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته 14مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و هیچ یک از بیماران مبتلا جان خود را از دست ندادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب در نخستین روز تیر ماه 1390 در دیدار هیأت رئیسه و برخی چهره‌های شاخص مجلس هشتم توصیه مهمی به نمایندگان داشتند که با گذشت 12 سال همچنان راهنما و چراغ راهی برای بهارستان‌نشینان در ادوار مختلف بوده و خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه کشورمان مسقط را به مقصد کویت ترک کرد.