چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه نفر اراذل و اوباش تبریز توسط پلیس دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی در ادامه روند فعالیت‌های تخصصی خود در حوزه هنر هفتم، با همکاری ماهنامه فیلم‌نگار، اقدام به راه‌اندازی کلینیک فیلمنامه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت‌نام و حذف و اضافه «بیمه تکمیلی» بازنشستگان کشوری امروز به پایان می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان زنان ایران از فردا (پنج شنبه) آغاز می‌شود و 17 بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حامد کرزی، رییس‌جمهور پیشین افغانستان، در دیدار با حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان و سرپرست سفارت این کشور در کابل، درباره اوضاع افغانستان و منطقه، تحکیم روابط میان کابل و تهران و گسترش همکاری‌ها گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تیم‌های ملی فدارسیون پرورش اندام درباره جدایی از هیئت تهران گفت: در حال حاضر هیئت تهران تبدیل به یک هیئت رفاقتی شده است و متاسفانه عده‌ای دور هم جمع شدند که اصلا مال ورزش ما نیستند؛ فقط صبح‌ها دور هم صبحانه و عصرها نیز ناهار می‌خورند و پس از آن به دنبال کارهای روز مره خودشان می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک هنرمند روحانی گفت: پرده‌خوانی این قابلیت را دارد تا در کل جهان ارائه شود و برای شناساندن زندگی اهل بیت علیهم السلام، بسیار تاثیرگذار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت گروه مپنا با صدور اطلاعیه‌ای اخبار و شایعاتی که در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید گروه مپنا، پس از حضور عباس علی‌آبادی در وزارت صمت، در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت کنونی تیم‌های این استان ابراز نگرانی می‌کند و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف سرخابی‌ها در لیگ برتر مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان غربی گفت: سومین گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه سوم از بازیکنان به اردوی تیم نوجوانان پسر جهت اعزام به مسابقات آسیایی در سال 1403 دعوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین تشییع پیکر زنده‌یاد نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تاخیر در شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و اگر پیمانکاری در آغاز کار، تعلل به خرج می‌دهد، به سرعت شرکت دیگری جایگزین شود.

خبرگزاری فارس