چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هدف گسترش تجارت با همسایگان در آغاز دولت سیزدهم در اولویت قرار گرفت تا مسیری جدید برای توسعه اقتصادی ایران فراهم شود که با اقدامات دو سال گذشته دولت توانست به وعده خود عمل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت مشروبات الکلی در کرج همچنان قربانی می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: شورای حل اختلاف اصناف در هفته اصناف افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازوکاری طراحی شود که پژوهش‌های بنیادین به بخش‌هایی از دولت متصل شود که به آن نیازمند هستند و این پژوهش‌ها به بهره‌برداری داخل و خارج دولت برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از تشکیل کارگروهی تخصصی برای بررسی شبهات مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک خبر داد و گفت: برای پاسخ‌گویی به سوالات فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) درخصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران، با کمیته ملی المپیک هماهنگ هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس آگاهی از خودکشی نافرجام قهرمان شطرنج زنان ایران در سال های دور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار بم در شرق استان کرمان می‌گوید پروژه خط انتقال آب از سد نسا به شهرهای بم و بروات این شهرستان به مرحله بهره‌برداری در فاز نخست رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش مهم بورس کالا در توسعه صنایع کشور گفت: اگر بخواهیم بورس کالا را به ابزاری دولتی برای فروش کالاها تبدیل کنیم، از هدف اصلی خود در اقتصاد دور شده‌ایم. باید اجازه دهیم بورس کالا بر اساس رسالت و اهدافش و بدون دخالت‌های بیرونی فعالیت کند و قیمت کالاها در سازوکار عرضه و تقاضا کشف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه انفرادی عکس «دور خدا بگرد» به کوشش محمدحسن هندی از عکاسان برجسته سینما روز گذشته 30 خردادماه 1402 مصادف با اول ذی الحجه 1444 در گالری پردیس ملت برپا شد که در این مراسم مهرداد باقری پبدنی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی نیک رفتار و حسن شجاعی از هنرمندان عکاس و سروش محمدزاده و میترا رفیع از هنرمندان سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند؛...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: دولت سال گذشته برای حمایت بیمه‌ای از ناباروری و مراقبت‌های دوران بارداری آیین‌نامه‌ای داشت که در جلسه اخیر هیئت وزیران این حمایت‌ها توسعه یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات بازار بورس تهران گفت: دانش مالی بالا و حرفه ای بودن از لازمه های ورود به قرار داد آتی تک سهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد بیان کرد: چنین چیزی نشنیدم چنین چیزی را نداریم ولی بررسی می کنم ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - سرپرست اورژانس استان تهران از تصادف مینی بوس در رباط کریم خبر داد و گفت: در این حادقه 9 نفر مصدوم شدند.