سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد مربیان خارجی خود انجام نداده تا شرایط نیمکت قهرمان فوتبال ایران مبهم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه گفت: گرایش به مصرف ماده صنعتی «گل» در بین جوانان کرمانشاهی بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد پیروزی مقابل هنگ‌کنگ گفت: در توپ‌های برگشتی اشتباهات بیشتری داشتیم اما برنده این دیدار شدیم. برای بازی بعدی این اشتباهات را برطرف کرده تا نتیجه بهتری بگیریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره امکان شکل‌گیری توافق موقت به دیده‌بان ایران گفت: توافق موقت از نظر جمهوری اسلامی منتفی است. آمریکا اگر واقعا حسن نیتی نشان دهد، از گذشته‌اش پشیمان شود و به خاطر مجموعه اقدامات و عملکردهای گذشته‌اش نسبت به نظام و ملت عذرخواهی کند، در این صورت حاضریم به صورت مستقیم با آمریکا مذاکره می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مرد شرور پس از قتل مدیر آژانس هواپیمایی قصد فرار داشت اما وقتی خود را در محاصره پلیس دید، خانواده همسایه را گروگان گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آنچه شهید مطهری در کتاب «مسئله حجاب» در خصوص وجوب حجاب بیان کرده‌اند مبتنی بر دلایل متقنی است که از کتاب و سنت گرفته شده است و بعید است که اگر در قید حیات بودند این دلایل را کنار می‌گذاشتند. لذا معتقدم اگر شهید مطهری الآن هم بودند نظرشان همان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطره‌ای از کشف حاج قاسم سلیمانی در عملیات فتح المبین را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون دو و میدانی طی حکمی، هادی سپهرزاد را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی و رئیس کمیته مربیان این فدراسیون منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان گفت: طبق آمار فرزند اکثر افرادی که در شهرستان های شرقی کرمان زندگی می کنند در (بیمارستان) بم متولد می شوند اما در شهرستان های خودشان سند می گیرند، لذا ثبت سند با محل تولد تفاوت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مسیحیان آشوری کلدانیان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از تجربه و درجه علمی بالایی برخوردار است.

خبرگزاری مهر

در حاشیه دیدار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مسئولان غرفه مالزی در حاشیه نمایشگاه کتاب پکن از ایران برای حضور در رویداد رایت کتاب دعوت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بیش از 100 نماینده نامه استیضاح وزیر کشور را امضا کردند و بیش از 200 نماینده مجلس هم موافق استیضاح هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مجلس در پاسخ به نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی که از ابلاغیه اخیر وزارت کشور انتقاد کرد، گفت: وزیر کشور ابلاغیه مورد انتقاد نمایندگان را اصلاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در شرایط فعلی نیازمند نیروی جهادی است و در این زمینه نیکبخت با داشتن روحیه جهادگرانه می‌تواند گره‌گشای مشکلات این بخش باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم رونمایی از پوستر بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی تصویری در فضای منتشر شده که گمان می رود متعلق به ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان است.