سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت آیین‌نامه «انتظام‌بخشی و شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: 900 میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.

خبرگزاری مهر

بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر 50 محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و 17 نفر از مجموع 28 سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفتگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با آغاز فصل گرما یکی از مشکلاتی که شایع می‌شود، گرمازدگی است. گرمازدگی زمانی بروز پیدا می‌کند که دمای بدن فرد افزایش یابد و بدن نتواند گرمای اضافی را به وسیله مکانیسم‌های تنظیم حرارت بدن دفع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان پاسخ سوالات یک روزنامه از دولت را داد.

خبرگزاری مهر

یاسوج - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت 14 مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان عبدی نیمه اول دیدار مقابل عنابی‌ها را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به آخرین جلسه سازمان هواپیمایی در حوزه فروش بلیت، با تمامی آژانس‌ها و سایت های فروش بلیت هواپیما بیش از نرخ تعیین شده برخورد خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یک فوق تخصص شبکیه چشم گفت: اشعه ماورا بنفش و همچنین باد شدید و گرد و خاک با تحریک چشم در ایجاد ناخنک چشم موثر است و اغلب در افرادی که بسیاری از وقت خود را خارج از منزل به ویژه در آب و هوای آفتابی سپری می کنند بیشتر دیده می شود بنابراین توصیه می شود افرادی که در مناطق آفتابی هستند حتما از کلاه لبه دار و عینک آفتابی استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی برای چهار رئیس هیئت استانی در کمیته‌های مختلف این فدراسیون حکم صادر کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ قطر در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب دوحه گفت: تقویت دیپلماسی فرهنگی و دیپلماسی عمومی و نزدیک کردن دو ملت ایران و قطر از مسیر فرهنگ و هنر ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفت: طبق بررسی های انجام شده 55 درصد از مبتلایان به تب کریمه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی بین قصابان، کارگران کشتارگاه‌ها و همچنین کشاورزان، باغداران، دامداران و چوپانان رخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: انتخابات تناسبی با اعمال اصلاحات و تأیید نظر شورای نگهبان و هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون شوراها به تصویب رسید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در گفت‌وگویی با بیان این‌که «بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است» گفت: از کشورهایی که در این زمینه‌ها فعال بوده‌اند، می‌توان به آمریکا، انگلیس، امارات، عربستان، فرانسه، آلمان، کانادا، بلژیک، اتریش، آلبانی، استرالیا، ایسلند، ایتالیا، کوزوو، نروژ، بحرین، نیوزلند و رژیم اشغالگر...