سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرد جوانی که به طرز هولناکی همسر و فرزندش را خفه کرده و گریخته است، به صورت غیابی در دادگاه محاکمه شد.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 11 بازیکن تشکیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

شیراز - رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر 90 در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفتگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

نیروهای مرزبانی و انتظامی استان بوشهر موفق شدند در 2 عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق به ارزش 74 میلیارد ریال را در بنادر ریگ و دیلم از یک فروند شناور باری و سه خودروی عبوری کشف کنند.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 11 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رصدخانه برق و انرژی شهر تهران با هدف رصد مصرف و تامین پایدار برق با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: با اصلاحات صورت گرفته بار دیگر کمیسیون شوراها برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالانه یک میلیون نفر در داخل کشور در دهه‌های اخیر مهاجرت کرده‌اند. بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، افزایش مهاجرت‌ها و جابه‌جایی‌های جمعیتی به‌ویژه از مناطق مرزی کشور به سمت مرکز و سکونت آنها در اطراف شهرهای بزرگ به‌ویژه پایتخت، یکی از مسائل اجتماعی، جمعیتی و امنیتی حال حاضر کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مکان‌یابی شهرک‌های مسکونی شهرستان‌های میبد و اردکان استان یزد و الحاق 14 هکتار به محدوده شهر دوگنبدان استان کهگیلویه و بویر احمد در سومین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان و محل برگزاری فینال امیدهای غرب آسیا بین تیم فوتبال ایران و عراق مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_گفتند نام این بانو رباب است و دلم رفت تا صحرای کربلا و زمزمه واعطشای طفل رباب؛ چه حُسن تصادفی است که نام مادر این شهید غرق به خون هم نام رباب باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اعلام نظر مثبت خود نسبت به معرفی محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس گفت: وی باید در این وزارتخانه تحول ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از درخواست جمعی از نمایندگان برای بررسی مجدد برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.