سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد با اشاره به بنده 7.2 آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق ایران و شهرستان‌ها، گفت: این بند آیین‌نامه در انتخابات هیئت رئیسه اتاق ایران رعایت نشده و شورای‌عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی باید در این زمینه شفاف سازی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز کالابرگ‌های الکترونیکی برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم شارژ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «تبر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی گنجی و مجید حقیقت و تهیه‌کنندگی محمد کارت آماده نمایش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم در پی برخورد مینی بوس با وانت سایپا در محور «پاتاوه به دهدشت» خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی برخورد مینی بوس با وانت سایپا در محور «پاتاوه به دهدشت» 14 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال کرمان درمورد وضعیت افرادی که تابعیت ایرانی دارند اما به هر علتی فاقد شناسنامه هستند گفت: به‌زودی سایتی اعلام می‌شود که این افراد می‌توانند مستندات و مدارک موردنیاز را در آن بارگذاری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به 2 ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام 270 ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های اموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه‌ای پاسخ تُندی به کمیته ملی المپیک داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص اخباری پیرامون اجاره یک میلیونی موقوفه 150 هکتاری توسط عروس رئیس سازمان اوقاف اعلام کرد که موقوفه‌ی مذکوره از نوع موقوفات "غیرمتصرفی" است که تولیت خاص دارد و قرارداد مذکوره‌ی ایشان بدون دخالت ریاست سازمان به تأیید تولیتِ موقوفه رسیده است. سازمان اوقاف و امور خیریه در اینگونه موقوفات صرفاً نقش ناظر بر فعالیت‌های متولیان ایفا می‌نماید.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای بالغ بر 136 هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ابراهیم قنبری: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور هر دو نیروی آتش نشان باید 3 هزار نفر از شهروندان شهر را پوشش بدهند؛ با این حساب باید بیش از 839 نیروی انسانی در شهر اهواز داشته باشیم تا با 25 ایستگاه آتش نشانی و 184 خودرو، خدمات را ارائه دهیم اما اکنون تنها 98 خودرو داریم.