سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: تغییرات در ترکیب ما برای استفاده از تمامی داشته‌های‌مان، ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وب‌گاه عصر ایران

دریا صفایی، نماینده پارلمان فدرال بلژیک، روز دوشنبه در گفتگو با شبکه آر‌تی‌بی‌اف خواهان استعفای حاجا لحبیب، وزیر خارجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: بامداد امروز 29 خرداد اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر 50 محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و 17 نفر از مجموع 28 سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از معاونین و مسئولان این اداره‌کل با حضور در بیمارستان جلیل یاسوج از دانش آموزان حادثه دیده قلعه رئیسی در سانحه تصادف عیادت و با آنها گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان بوشهر به عنوان قطب تولید میگوی پرورشی کشور محسوب می‌شود که نقش مهمی در تولید، اشتغال و درآمدزایی داشته و صادرات و ارزآوری از دیگر ثمرات این صنعت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترنم شاهین‌زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن دیگر ابعاد این جنایت در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: متأسفانه در حوزه دارو با بحران روبرو بوده و آینده این مهم را در کشور شفاف و روشن نمی‌بینیم بنابراین باید چاره‌ای اساسی برای مسئله دارو اندیشیده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدعلی نیکبخت گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی است که هر روز تعداد بیشتری از نمایندگان موافق رای مثبت به وی هستند و می‌تواند رای اعتماد مجلس را بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی بر سر کار آمد، طی دو سالی که از عمرش می گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - نیروی هوایی پاکستان با اشاره به سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن کشور اعلام کرد که تلاش‌های تهران و اسلام‌آباد برای همکاری‌های دوجانبه و ایجاد آرامش و ثبات در منطقه تزلزل ناپذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید عجیب باشد اما در دنیای غذاهای کنسروی و آماده پای کله پاچه هم به این سبک غذاها باز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است بازی با ازبکستان بر خلاف مسابقه با افغانستان و قرقیزستان می‌تواند محک جدی‌تری برای تیم ملی باشد.