سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - Cruinni na ng عنوان روزی است برای فعالیت‌های خلاقانه تجسمی کودکانه در ایرلند؛ در نمایشگاهی که در گالری Luan راه‌اندازی شد، کودکان ایرلندی آثار خود را برای تماشای عموم عرضه کردند؛ کشوری که استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای افراد زیر 12 سال ممنوع کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حدود 2 ماه بعد از نامه رییس سازمان هواپیمایی به سازمان تعزیرات حکومتی درباره شرح وظایف تعزیرات در کنترل قیمت‌های بلیت، امروز (دوشنبه) جلسه همفکری با حضور نهادهای نظارتی و قضایی به ریاست معاون وزیر راه در محل سازمان هواپیمایی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز جاری خودرویی‌ها رتبه اول ارزش معاملاتی را از دست دادند و گروه بانکی باارزش بیش از 944 میلیارد تومان در جایگاه اول نشستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به افزایش ذرات آلاینده، افراد دارای بیماری تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد محقق داماد در بیان مثالی ساده در فقه مقاصدی میگوید اگر شلاق زدن به خانم بی‌شوهری که ارتباط نامشروع داشته است موجب شهرت و رسمی شدن فاحشه‌گری او شود، این کار خلاف است. وی همچنین بیان داشت که ازدواج دوم مرد در صورت ضرر روحی و روانی به زن اول او باطل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با آغاز فصل تابستان تغییر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست پیوند سینما و کتاب با نگاهی به مستند «هیچ کس منتظر نیست» با حضور امیر مهریزدان، مدیر مرکز مستند سوره، خسرو باباخانی، نویسنده کتاب ویولن‌زن روی پل و جعفر کبریایی، نویسنده و منتقد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار بورس تهران در حالی سه‌ماهه ابتدایی سال 1402 را به پایان می‌برد که همچون سال گذشته (1401) بازدهی حدود 11 درصدی را کسب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی دولت برای جهاد کشاورزی، سوابق خوبی در این حوزه دارد و از تخصص و تعهد لازم برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران گفت: شهرستان رباط کریم، قطب کار تولیدی است و از جوانان در مهارت‌های مختلف دعوت می‌کنیم تا برای کار در این شهرستان حضور پیدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با معاون وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اعتقاد دارد فضای کلی جامعه از شعر فاخر خالی شده و شاعران انقلاب بایستی در این راستا قدم‌های جدی بردارند.

خبرگزاری مهر

نشست بچه‌های رستا با موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) فردا سه‌شنبه 30 خرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 اسرائیل اعلام کرد: تل آویو به تفاهمی با مسکو دست یافته است که بر اساس آن روسیه را از تجهیز ایران به سلاح باز می دارد.

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.