دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: در زمان حاضر روزانه 13 میلیون لیتر بنزین "یورو 5" در پالایشگاه اصفهان تولید می‌شود که تا سال 1405 به 22.7 میلیون لیتر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارهای جدید رشد اقتصادی و تشکیل سرمایه نشان می‌دهد اقتصاد کشور طی دو سال اخیر برخلاف هشت سال پیش از آن، معطل مذاکرات و رفع تحریم نمانده و با سیاست‌های اصلاحی، در مسیر رشد و رونق قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: 222 محکوم که مجازات اعدام آنها قطعی شده بود و حکمشان باید اجرا می‌شد مورد عفو و رأفت اسلامی قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: سالیانه حدود هشت هزار و 500 حادثه در این کلانشهر رخ می‌دهد که توجه بیشتر به تامین نیروی انسانی این سازمان برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد توسط سازمان هواشناسی خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 136 هزار و 402 تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.

خبرگزاری تسنیم

با وقوع مرگ مشکوک مرد جوان در خانه‌ای در محله سلیماینه، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان تهران با کاهش سطح کیفی هوا به حالت آماده‌باش خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاسوسی گوگل از موقعیت مکانی کاربران افشا شد.

خبرگزاری مهر

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

وب‌گاه الف

با همکاری ادارات شهر تهران، 100 مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاهش پیدا کرده و اشتراک برق 135 دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران تاکنون قطع شده است.

وب‌گاه فرارو

صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای راهبردی روابط خارجه در دیدار با رئیس جمهور عراق تاکید کرد: عراق دروازه ارتباط ایران با کشورهای عربی است و در راستای نزدیک کردن روابط تهران و ریاض تلاش های فراوانی کرد.

وب‌گاه گسترش

در سال‌های اخیر و با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، بسیاری از شرکتهای تولیدکننده دریل مگنت اروپایی امکان فعالیت و فروش دریل مگنت در ایران را از دست دادهاند. اما همچنان برندهای معتبری از طریق روابط فی‌مابین کشورها محصولات خود را به ایران وارد می‌کنند. یکی از این برندهای معتبر تولید دریل مگنت شرکت بوش آلمان است. این شرکت در سال 1886، توسط رابرت بوش "کارگاه مکانیک دقیق و مهندسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانم معلم پرحاشیه قائمشهری، مهاجرت کرد