دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسان‌سازی حقوق و واریز باقی‌مانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در حالی انجام شده است که بخشی از بازنشستگان، مشمول متناسب‌سازی، همسان‌سازی و این افزایش حقوق نشده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در راس یک هیات عالی رتبه متشکل از رهبران این جنبش به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات جمهوری اسلامی وارد تهران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده شیراز در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی قانع نشدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضابیگی نماینده تبریز در اولین نطق بعد از ماجرای خودروهای شاسی بلند گفت: چرا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص بهره‌مندی بعضی از نمایندگان از خودروهای شاسی بلند ورود نکرده است؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش شهرداری تهران در خصوص اجلاس شهرداران کلانشهر‌های جهان (مترو پلیس) در صحن شورا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو، نتایج نوبت‌بندی ثبت‌نام خودرو و جزئیات و شرایط جدید مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و نهم خرداد ماه براساس داده‌های 15 ایستگاه پایش فعال با میانگین 79 وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس تصویری از نماینده عضو جبهه پایداری مجلس را منتشر کرده که او را در حال خواندن روزنامه کیهان نشان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

«بیرون می‌ری مراقب گوشیت باش.» این آخرین جمله‌ای است که مادرم همیشه پشت تلفن به من می‌گوید و چندان بیراه هم نیست. این روزها کمتر کسی در میان ما هست که تجربه مستقیمی از سرقت نداشته باشد.

وب‌گاه منیبان

بامداد امروز دوشنبه، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر 50 محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد

وب‌گاه فرارو

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر 64 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شیراز در مجلس گفت: اکنون مدت‌ها از وعده وزیر ورزش برای تهیه سند آمایش توسعه ورزشی می‌گذرد اما بنا بر گزارش مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات تاکنون اقدامی در این حوزه صورت نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوان بسکتبالیست، بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت:. اگر در جنگ‌های نیابتی عربستان از ایران شکست خورد یا نتوانست کاری از پیش ببرد در رقابت اقتصادی برگ‌های برنده نقدی دارد که فعلا ما نداریم.