دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 51 راکب موتورسیکلت طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در سطح شهر تهران فوت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم عکسی معنادار از محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حمید سجادی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال روح الله نجابت نماینده مردم شیراز مبنی بر علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درباره ساخت تأسیسات ورزشی، اظهار داشت: َدر کشور 224 استادیوم ورزشی، 392 استخر، 178...

وب‌گاه الف

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی حماس، خبر داد که یک هیأت از رهبران این جنبش به ریاست «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، بامداد امروز (دوشنبه، 19 ژوئن)، به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد. در بیانیه این جنبش آمده است: «بنا به دعوت محبت آمیز جمهوری اسلامی ایران، یک هیأت از رهبری حماس به ریاست اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی وارد تهران شد». بر اساس این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل آبفای استان تهران گفت: با توجه به اینکه 44 درصد بارندگی امسال کمتر شده، مردم باید مصرف خود را حداقل 10 درصد کاهش دهند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

وب‌گاه فرارو

استقلال نه‌تنها در این برهه با مشکل نداشتن سرمربی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند بلکه هنوز مدیرعامل هم ندارد و باید پیرو فرامینی باشد که از نهاد بالاتر، یعنی وزارت ورزش از راه می‌رسند. وزارت به‌عنوان متولی این باشگاه در سطحی دیگر باید پیرو نهاد‌های تصمیم‌گیرنده باشد و این‌طور نیست که آن‌ها هم به‌راحتی از پس تصمیماتی که قرار است برای آینده باشگاه گرفته شود، برآیند.

وب‌گاه عصر ایران

حتی با رجوع به منبعی که ایران‌اینترنشنال معرفی کرده و مشاهده ویدیوی کامل فرمانده انتظامی مازندران می‌فهمیم که موضوع سخنان او «زورگیران» بوده و ماجرا اصلاً ربطی به مسأله حجاب نداشته است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه های همت، حکیم، آزادراه، شیخ فضل الله و تونل توحید خلوت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عملیات بازار برق بورس انرژی با اعلام خبر گشایش نمادهای معاملاتی مرداد، شهریور و مهر در تالار برق سبز اعلام کرد: هشت نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت 155 هزار و 980 کیلووات در هر ساعت در بورس انرژی پذیرش شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقوام درجه یک و همسایه‌های متینا درباره حادثه دردناک مرگ او می‌گویند؛ دختری که مجبور شد با مادری که نمی‌شناخت و ناپدری‌اش زندگی کند چون پدرش مرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران با اشاره به اظهارات فرمانده انتظامی مازندران نوشت: برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آنها شده‌اند.