یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تصمیمات و اقدامات برای تسهیل دریافت وام ازدواج جوان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک استارتاپ استرالیایی با استفاده از یک ساختار 20 لایه، نسل جدیدی از باتری‌های لیتیوم سولفور را ساخت که در آن نیاز به استفاده از برخی ترکیبات رایج نظیر فلزات سنگین نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی مهندس «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (دوشنبه 22 خرداد) مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان، با 212 رای موافق، 4 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند. روح الله عباسپور در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: هیچ الگوی مشخص وارداتی که بتواند در آموزش عالی ما کارساز باشد وجود ندارد و ما باید یک الگوی بومی که با اقتضائات فرهنگی و اجتماعی ما سازگار باشد را طراحی و به اجرا درآوریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرندی گفت: مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا صورت نمی گیرد، بلکه مذاکرات غیرمستقیم و با ارسال پیام‌هایی توسط طرف‌های ثالث است.

خبرگزاری میزان

اسب اصیل عرب قدیمی‌ترین نژاد اسب در جهان است که در استان خوزستان نیز پرورش داده می‌شود. اسب‌های اصیل عرب علاوه بر برخورداری از خصوصیات ظاهری بسیار خوب همچون اندام ورزیده، چابک، سریع و رنگ مو و یال‌های زیبا، از شجاعت، جرئت، استقامت، هوش و نجابت برخوردار هستند که این ویژگی‌ها آنان را به بهترین گزینه برای مسابقات زیبایی و سوارکاری بدل کرده است. خاستگاه این اسب‌ها استان خوزستان است که اصطبل‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به ونزوئلا، آقای مخبر فردا در جلسه رای اعتماد به آقای علی‌آبادی حاضر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگرچه دیدگاه ضدامپریالیستی، نقطه پیوند تهران و حیاط خلوت آمریکا به شمار می‌رود و باعث گشوده‌شدن آغوش آنها بر روی یکدیگر شده است اما نقش بسترها و ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی همکاری را نباید نادیده گرفت؛ موضوعی که جایگاه ویژه‌ای در راهبرد دولت سیزدهم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور هیئت مذاکره کننده ایران درباره توافقنامه هسته‌ای تاکید کرد هیچگونه مذاکرات محرمانه‌ای میان تهران و واشنگتن صورت نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درمان های خانگی زیادی وجود دارد که ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک کند، از نوشیدنی های سرکه سیب گرفته تا پاکسازی با آب.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفاً نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.

خبرگزاری فارس