شنبه 9 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهرامروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح بی‌دود و اجرای آن، اظهار کرد: روالی ناظر به کل موضوع حمل و نقل شهر تهران وجود دارد که بخشی از آن دوچرخه‌سواری است. ایده‌ای که قبلاً در این زمینه مطرح بود پاسخ نداد و الان دارند این امر را جبران می‌کنند. زاکانی در پاسخ...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور به وزارت بهداشت هشدار داد که چرا باید 43 درصد از تصادفی‌ها در بیمارستان جان دهند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در پاسخ به سوالی حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک تهران را تکذیب کرد و بیان کرد: بنده در این شرکت بستگانی ندارم.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، موسوم به ایران اکسپو 2023 با همراهی هیئتی متشکل از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شستا و مدیرعامل هلدینگ دارویی تیپکو در غرفه کلرپارس که از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی است، حضور یافتند و در جریان عملکرد این مجموعه موفق صنعتی قرار گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه‌هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران، در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کارگروه سازگاری با کم‌آبی با بیان اینکه ایران رتبه 13 در بین کشورهایی جهان از منظر تنش آبی را دارد، گفت: ایران در سال‌های اخیر به دلیل تغییرات اقلیمی 20 میلیارد متر مکعب از آب‌های تجدیدپذیر خود را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شایعه حضور بستگانش در شرکت کنترل ترافیک را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و اخبار جدید درباره تغییر کارمزد کارت به کارت و خرید با کارت بانکی و افزایش کامزد خدمات بانکی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک را تکذیب می‌کنید، گفت: اصلاً این چه ربطی به بستگان من دارد؟ اصلاً این چیز غلطی است. بستگان من در کنترل ترافیک نیستند و در این حوزه من بستگانی ندارم.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تلاش اعضای هیات امنای ستاد دیه و اداره کل زندان های استان زمینه آزادی 50 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد و 68 نفر از محکومان جرایم سبک و در مجموع 118 نفر فراهم شد که از زندان آزاد می شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت اشرف‌زاده از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان که طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را متمرکز بر تولید آثار در حوزه موسیقی پاپ کرده است، روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد. این کنسرت طی تاریخ اعلام شده ساعت‌های 19:30 و 22:30 با قیمت بلیت 220 تا 695 هزار تومان...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: روزی از روزها که پس از پایان درس از دانشگاه خارج می‌شدم ناگهان پسری بسیار زیبا با قامتی بلند و جذاب روبه‌رویم ظاهر شد. چنان به من خیره شده بود که گویا سال‌هاست مرا می‌شناسد.