چهارشنبه 13 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکرده ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح شبانه‌روزی برخورد با خودرو‌های حادثه‌ساز توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد. سردار حمیدی گفت: یکی از خطوط قرمز پلیس، ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز توسط برخی از رانندگان پرخطر است. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خطاب پلیس به آن دسته از رانندگانی...

وب‌گاه گسترش

اعتماد به نفس بیش از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد عامری شهرابی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیش از یک دهه از برگزاری این مسابقه می‌گذرد. هدف از این نوع مسابقات این است که دانشگاه علاوه بر ارتقای سطح علمی و پژوهش، رابطه خوبی با صنعت برقرار کند. رابطه‌ای که از رهگذر آن مشکلات صنعت را حل کنیم. اگر رابطه موثری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از خوانندگان و گروه‌های شناخته شده حوزه موسیقی به ویژه در ژانر پاپ طی روز‌های پیش رو مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهر‌های کشور برگزار می‌کنند. این در حالی است که تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ از جمله علیرضا قربانی، محسن یگانه، محمد علیزاده که مدت‌های زیادی بود از عرصه اجرا‌های زنده دور بودند، یا مشغول تمرین برای حضور در کورس...

خبرگزاری دانشجو

علیرضا زاکانی در واکنش به سخنان محسن هاشمی، رئیس سابق شورای شهر تهران به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: تازه 20 ماه است که آمدیم وی در ادامه اظهار داشت: ما تازه 20 ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد. پیش‌تر محسن هاشمی خطاب به شهردار فعلی تهران گفته بود: صدای اعتراض واقعی از شورای شهر و شهردار هم شنیده نمی‌شود. شهردار به جای طرح...

خبرگزاری تسنیم

آیین معرفی کتاب «علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب عصر دیروز پنجشنبه 21 اردیبهشت توسط انتشارات شهید کاظمی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه 25 متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستیم مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد.

خبرگزاری دانشجو

خاطرات نخستین سفیر ایران در امارات عربی متحده با عنوان عمارت معمور توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر و در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی تبادل استاد و دانشجو با کشورهای دوست و همسایه و جذب پذیرش دانشجوی خارجی در کشور را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازگشت ارز حاصل از صادرات، یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر بهبود وضعیت ارزی و سودآوری شرکت هاست. علی رغم آمارهای نامطلوب از این شاخص در سالهای گذشته، امسال شاهد رشد چشم گیر آن هستیم. اما چه عاملی توانست به رشد این شاخص کمک کند؟

وب‌گاه ورزش سه

دو بازیکن استقلال در مصاف با مس رفسنجان از ناحیه بینی آسیب دیدند و قرار است با معاینات پزشکی میزان آسیب دیدگی اشان مشخص شود.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سوران» که اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» است و به زودی روی آنتن می‌رود، برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از احداث ورودی‌های جدید مترو به سبک معماری ایرانی اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

چرا با وجود اینکه از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت قند و شکر در بازار هستیم، دولت نرخ آن را به طور رسمی اعلام نمی کند؟

وب‌گاه فرارو

دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.