چهارشنبه 13 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

در مراسم چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مشهد مقدس، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

ما امروز همراه با فاطمیون و حزب الله و مقاومت عراق و سپاه پاسداران، جنگ و نبرد دیگری داریم که شاید از نبرد با داعش سخت‌تر باشد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس هیدروپلیتیک با بیان اینکه افغانستان تمرکز سدسازی‌هایش را بر حوضه‌های آبریز مشترک با ایران گذاشته گفت: افغانستان به معاهده آب هیرمند احترام نمی‌گذارد و می‌گوید اگر آب می‌خواهید منتظر باشید باران بیاید!

وب‌گاه ورزش سه

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، یادواره شهیدان کوروش و داوود علی پناه درسالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است نفرات برتر 6 وزن اول هم مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت مسکن در پردیس از شروع سال جدید تا به الان روندی افزایشی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

کاپ رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در موزه ملی المپیک رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

میدانگاه جهاد تهران صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش. «کتاب تندرستی و شادی» نوشته ساباح جین نویسنده هندیتابر با ترجمه نغمه دانش آشتیانی در 200 صفحه توسط انتشارات خزه منتشر و در بازار نشر عرضه شد. «کتاب تندرستی و شادی» به زبانی ساده، پیشنهاد‌هایی آسان و کاربردی برای تغذیه‌ی سالم پیش روی خواننده می‌گذارد تا در زندگیِ مدرنِ ماشینی بتواند تندرست و شاداب بماند؛ پیشنهاد‌هایی که آمیزه‌ای از آموزه‌های کتاب باستانی بهاگاواد گیتا و دانش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «سقیفه و خلافت» در صدد آن است تا فارغ از بحث‌های جانب‌دارانه و با تکیه بر مشترکات میان متون تاریخی، روایت ابوحیان در مورد سقیفه را از منظر تاریخ، ادبیات و باورها راستی‌آزمایی کند و نگاه منصفانه و تحلیلی نو را از یک سند تاریخی ارائه کند.

خبرگزاری مهر

فراخوان ثبت نام در جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال 1402 منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: امسال اولین سالی است که برای ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری بودجه تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب با برگزاری 6 بازی همزمان دنبال شد که در پایان آن جنگ قهرمانی و سقوط به هفته آخر و روز 28 اردیبهشت کشیده شد.