چهارشنبه 13 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

در همایش اخیر بزرگداشت فاطمیون که به مناسبت سالروز تاسیس این لشکر برگزار شد، نمایندگانی از 70 کشور دنیا حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - به اعتقاد کارشناسان با حضور شرکت های خصوصی و ایجاد فرودگاه های کوچک می توان ناوگان حمل و نقل هوایی را توسعه داد. شهرستان داراب از جمله مناطقی در شرق استان فارس است که می تواند با توسعه فرودگاه محلی افق تازه ای در افزیش حمل و نقل هوایی کشور با تکیه بر صرفه اقتصادی بگشاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: با احتساب میانگین دو میلیارد تومان برای یک آپارتمان متوسط در جنوبی‌ترین نقطه پایتخت، صاحبان خودروهای تویوتا هایلوکس از مدل 2011 به بعد در ایران هر کدام می‌توانند حداقل 3 آپارتمان در جنوب شهر تهران بخرند و البته صاحبان دو بنز پلاک شده 55 میلیارد تومانی نیز می‌توانند هر کدام حدود 22 آپارتمان از خانه‌های ساکنان جنوب غربی تهران را خریداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است.

خبرگزاری تسنیم

محسن برمهانی گفت: بنا داریم ساعت پخش منظمی برای آثار مستند در شبکه‌ها ایجاد کنیم.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم امضای تفاهم‌نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پر سرعت مدارس کشور از طریق فناوری فیبرنوری امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

با رای صادره از سوی کمیته انضباطی احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم استقلال و مربی تیم شهرداری همدان به مدت 6 ماه از همراهی تیمش محروم شد.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 24 اردیبهشت ماه 1402 نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما 30 درجه سانتیگراد خواهد بود

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساخت خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه باعث بهبود شاخص‌های اجتماعی و ارتقای عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح میدانگاه جهاد از اجرای معماری ایرانی اسلامی پروژه‌های شهری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازار مسکن و رهن و اجاره در حالی روزهای آغازین خود را سپری می‌کند که آمارها و شواهد نشان می‌دهد در این بازار شاهد قیمت‌هایی غیرواقعی هستیم که برخی کارشناسان معتقدند که دفاتر مشاور املاک بخصوص دفاتر غیرمجاز در این افزایش قیمت نقش دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمام خواهد شد و از خرداد ماه نیز به اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته آمریکا می‌گوید به دنبال راه حل دیپلماتیک برای چالش هسته‌ای با ایران است اما راهکار دیپلماتیکی پیشنهاد نکرده و به همین دلیل، اروپا واشنگتن را برای ارائه پیشنهادهایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تحت فشار قرار داده است.