یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ابتلای 12 هموطن به تب کریمه کنگو در کشور، گفت: به مردم توصیه می‌شود با توجه به بروز این بیماری قابل انتقال از حیوان به انسان از ذبح دام در منازل و معابر خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: شرکت بهمن موتور روز 29 خردادماه اقدام به عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالای ایران می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عرضه اولیه سهام شرکت «نیان الکترونیک» با نماد «نیان» روز چهارشنبه (31 خرداد ماه) در فرابورس انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: وقتی می‌خواهیم دانشگاه را به صنعت متصل کنیم، مکانیسم‌های لازم در صنعت وجود ندارد که از استادان و دانشجویان ما استقبال کند؛ درحالی که در نظام صنعتی غرب اینها فراهم است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - آنگونه که پیش ترهم مسئولان و مقامات اجرایی ومتولیان امرو البته علیرضا قاسمی فرزاد استاندارهمدان بارها بر فراهم بودن همه زیرساخت های پروازی در فرودگاه بین المللی این شهر برای اعزام به فرودگاه جده عربستان تاکید کردند اما گویا هنوز این مهم و باور قطعی برای حجاج بنا به دلایلی حاصل نشده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور پس از قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت رئیسی، حکمی جدید صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام تلاش دولت این است که تورم را کنترل و قیمت‌ها را به نقطه مطلوب برساند و 19 اقدام رابه صورت زمانبندی شده ابلاغ کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شجاع خلیل‌زاده شایعه امضای قرارداد دو ساله با سپاهان را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از ابلاغ شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس به ادارات کل استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مکان تهران حتما باید با رقص وارد شوید!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم کوتاه «نارنجی» به کارگردانی ارمیا ربانی به بخش رقابتی جشنواره ایسلانتیا اسپانیا راه یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی ایرانی نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس است، ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس هیئت سوارکاری استان کرمانشاه گفت: همایش کشوری «شو اسب سواره» 8 و 9 تیرماه امسال در کرمانشاه با حضور سوارکاران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق کشور از کاهش 640 مگاواتی مصرف برق با اجرای طرح مدیریت مصرف برق بخش اداری خبر داد و گفت: قطعاً با همکاری مردم می‌توانیم در روزهای گرم تابستان برق پایدار را برای همه بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در کشور تأمین کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برخی منابع خبری مدعی شدند مسعود کشمیری عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر در حمله روز گذشته به خانه امن اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس کشته شده است.