چهارشنبه 6 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک بانوی محقق ایرانی برای کاهش مقاومت به داروهای ضدقارچ در بیماران مبتلا به عفونت موفق به ارایه یک روش درمان جایگزین با استفاده از ترکیب نانوذرات فلزی شد.

وب‌گاه عصر ایران

به‌نظر می‌رسد عدم‌هماهنگی در حوزه عرضه سهام از سوی صندوق‌ها و حقوقی‌ها منجر به شکل‌گیری عرضه آبشاری در معاملات بورس شد. در ادامه نیز در پی هراس دسته‌جمعی سایر معامله‌گران و تشدید تردید مبنی‌بر تکرار تجربه مرداد1399 سهامداران تصمیم به خروج از گردونه معاملات گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بذرپاش گفت: هفته آینده قرارداد راه رشت - آستارا به امضا می‌رسد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم

ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خداداد افشاریان در مورد اتهاماتی که سیاوش باقرنژاد کمک داور اهل کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدیریت او در هیئت فوتبال این استان مطرح کرده است، اظهار داشت: قبل از ورود به این بحث باید بگویم پس از دربی از هر طریقی خیلی بی‌محابا به من حمله شد. من سرباز این کشور هستم و زیر پرچم ایران خدمت می‌کنم. خط قرمز من نظام است و این را به‌عنوان یک اصل می‌گویم. فدراسیون...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان حضرت معصومه (س) گفت: 2 هزار و 271 نسخه خطی شامل یک‌هزار و 927 کتاب و 344 قرآن خطی در کتابخانه حرم حضرت معصومه (س) نگهداری می‌شود.

خبرگزاری مهر

تعداد قابل توجهی از ناشران تا امروز و تنها یک روز به شروع رسمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران غرفه‌های خود را تحویل گرفته اند و مشغول طراحی و دکور آنها هستند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت مدیریت فرهنگی دولت انقلابی تلاش می‌کند در مباحثه با اصحاب فرهنگ با دوری از لحن‌های گزنده، شرایط مساعد برای محیط رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان روز سه‌شنبه با حضور مسئولان، هنرمندان و داوران طی مراسمی آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین‌نامه ای در خصوص تامین مسکن نخبگان و جوانان تهیه و تدوین شده است که به زودی مصوبه هیات وزیران را دریافت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.