چهارشنبه 6 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل گروه صنعتی مپنا گفت: انرژی و اقتصاد آن یکی از مشکلات اصلی کشور است که هر روز ابعاد آن بزرگ تر می شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور و نماینده وی در شورای عالی جمعیت هلال احمر، گفت: این سازمان نماد اتکا به ظرفیت‌های مردمی و از جنس خود مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تنها کسی در جهان که ترامپ را پس خروج از برجام جسور خطاب کرد، نتانیاهو بود و حالا در پنجمین سالگرد این جسارت! نگاهی به نتایج و تبعات آن برای بازیگران حاضر در برجام، منطقه و جهان به خوبی نشان می‌دهد که آیا می‌توان این اقدام تاجر کاخ سفید را در دسته اقدامات جسورانه قرار داد؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در پی راه اندازی مجتمع های کوچک اشتغالزا در کشور هستیم و راه اندازی نیروگاه خورشیدی هم جزو همین امور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان و فرهنگیان مقابل ادارات آموزش و پرورش در شهرهای مختلف کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات و نحوه ثبت‌نام زمین برای والدین دارای 3 فرزند و بیشتر در طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مقاله به دو سوال مهم متقاضیان وام ازدواج پاسخ داده شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اجرای حکم اعدام حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکه‌النضال نشان داد که هیچ جنایتکاری از عقوبت حمایت و رفتار خود در امان نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران امروز هم سرحپوش شد و افت 8 هزار واحدی را تجربه کرد اما شاخص هم وزن امروز با سقوط 21 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه فرارو

گل‌های کریم بنزما به منچسترسیتی را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

به‌نظر می‌رسد عدم‌هماهنگی در حوزه عرضه سهام از سوی صندوق‌ها و حقوقی‌ها منجر به شکل‌گیری عرضه آبشاری در معاملات بورس شد. در ادامه نیز در پی هراس دسته‌جمعی سایر معامله‌گران و تشدید تردید مبنی‌بر تکرار تجربه مرداد1399 سهامداران تصمیم به خروج از گردونه معاملات گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بذرپاش گفت: هفته آینده قرارداد راه رشت - آستارا به امضا می‌رسد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم

ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.