چهارشنبه 6 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی توسط باند 2 نفره خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از عزل مدیر یکی از سرای محلات منطقه یک به دلیل نمایش تئاتر نامتعارف و استفاده از حرف‌های رکیک در این تئاتر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انتشارات امیرکبیر گفت نخستین جلد از کتاب مجموعه تاب‌آوری با تمرکز بر روایت خانواده در قفسه شیشه ای (ویترین) سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب قرار می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون اجرایی رئیس‌جمهور در اجتماع 10هزار نفری جوانان تمدن‌ساز جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگرا و پر بازده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وب‌گاه عصر ایران

بندر شیرینو با جمعیتی بالغ بر 17 هزارنفر در نزدیکی عسلویه و در دل صنایع پارس جنوبی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ماموران قلابی مسلح که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: عامل اغفال دختران جوان دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویر احترام رئیسی به بانوان مسوول سوری بهانه خوبی است تا به یک مفهوم جدی در حوزه اعتقادی نگاهی بیاندازیم و از زاویه دیگر به این مسئله بنگریم.

خبرگزاری تسنیم

حامد بامروت‌نژاد گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی رسانه ملی در جهت توسعه فرهنگ مطالعه، باید تلاش کرده و برنامه‌های خلاقانه بسازند، طوری‌که مخاطب احساس نیاز به کتاب را به شکلی در خود حس کند که گویا کتاب از زندگی و دغدغه‌های روزمره او جدا نیست.

خبرگزاری تسنیم

برای نخستین بار در تلویزیون، نشست با بازیگران برگزیده تئاتر به همت مرکز سیمافیلم در سالن مذاکرات مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدرس ادبیات فارسی معتقد است که در حالی که در ایران می‌توان نوعی نگاه کنکوری و امتحان محور به کتاب‌های درسی را مشاهده کرد، در کلاس‌های درس سایر کشورها سعی می‌شود اقداماتی انجام شود که به ارتباط گرفتن بهتر دانش‌آموزان با آثار ادبی منجر شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرماندار سرخس گفت: فعالیتهای دستگاه های اجرایی، آستان قدس رضوی و دستگاه قضایی با تشکیل قرارگاه مقابله با ریزگردها در شهرستان مرزی سرخس و با محوریت فرمانداری سازماندهی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نقشه توزیع بیمارستان‌های تهران و وضعیت گسل‌های پایتخت نشان می‌دهد که 29 بیمارستان به‌طور بسیار مستقیم و مستقیم روی پهنه‌های اصلی و متوسط گسل‌های زلزله تهران قرار گرفته‌اند.