چهارشنبه 6 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی یادمان مفاخر توس و راه‌اندازی بزرگراه حکمت میان سهرود و همدان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ابتدا نیاز است که صبر کنید تا بانکی که در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب کرده اید شعبه‌ای که می‌تواند وام را به شما پرداخت کند را تعیین و یا شعبه دلخواه شما را تایید کند این پروسه ممکن است از 1 روز الی چند ماه به طول بیانجامد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از برنامه‌ریزی برای افزایش 2 برابری نوسازی بافت فرسوده در سال جاری نسبت به سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سید جعفر تشکری هاشمی" رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی تهران در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه فتح، با بیان اینکه شناسایی دقیق اولویت‌های شبکه اصلی مدیریت رواناب‌ها، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران را در اختصاص بهینه منابع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست رسانه‌ای نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک قاضی دادگستری گفت: مؤلفه‌ای به نام فرهنگ که ذیل آن کتاب و کتابخوانی نیز تعریف می‌شود، تاثیر عمیقی بر کاهش جرم در جامعه خواهد گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: سکه تاریخی «نقره آل جلایر» کشف شده در استان طی نشست روز یکشنبه شورای ثبت آثار کشور، در فهرست ثبت ملی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

نشست مشترک جمعی از فعالان اقتصادی دولتی و بخش خصوصی امارات متحده عربی و مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با مشارکت اتاق بازرگانی ایران و امارات با هدف بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران به میزبانی شستا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتقال وجه از حساب سپرده یک شخص حقیقی به سایر حساب‌های سپرده آن شخص به هر میزان از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری منوط به آن که هر دو سپرده، انفرادی (و نه مشترک) باشند، مجاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: بنی‌صدر یک روز قبل از اعدام خانم پارسا از حکم او مطلع می‌شود! بنی‌صدر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از اعدام دکتر پارسا جلوگیری کند، اما مجریان اعدام‌ها پاسخ او را نمی‌دهند حتی نامه بنی‌صدر به آیت‌الله قدوسی دادستان وقت نیز از اجرای حکم جلوگیری نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی مریوان یک دستگاه سواری حامل هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و توقیف کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این که اگر اشکالی در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری تهران وجود دارد، باید قانون نظام هماهنگ پرداخت اصلاح شود، گفت: دست‌هایی در کار است تا شورا و شهرداری را تضعیف کنند و این‌طور به مردم القا کنند که جریان انقلابی نمی‌تواند مدیریت شهری را اداره کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مسعود طبیبی سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با توجه به حاشیه‌ای بودن منطقه 22، ارتباط با جاده و بالا بودن آمار سرقت‌های ناشی از پراکندگی جغرافیایی، احداث مرکز مانیتورینگ می‌تواند جزو اولویت‌های اجرایی منطقه 22 در حوزه حمل و نقل هوشمند به حساب آید. وی با اشاره به اینکه بر اساس نمودار‌های ارائه...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فیلم منتشرشده در فضای مجازی را مشاهده کردم و دستور بررسی موضوع را داده‌ام. بی‌احترامی به قشر معلم را اصلاً نمی‌پسندم و قطعا تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کنم.