دوشنبه 28 خرداد 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور از تشدید حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه برای ساخت و تولید واکسن‌های دامی خبر داد و گفت: تاکنون 220 پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط پرداخت وام مسکن برای دارندگان فرزند سوم و بیشتر ابلاغ شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلام رئیسی به 2 مقام زن سوریه در مراسم استقبال رسمی از او در دمشق، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

وب‌گاه فرارو

هادیانفر با بیان اینکه جریمه 60 هزار تومانی الان دیگر معنایی ندارد و به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی و اصلاح قوانین که مدنظر پلیس است قطعاً برای پیشگیری از برخی از تخلفات است و ربطی به درآمدزایی دولت و یا بخش‌های دیگر ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: آقای امام جمعه، در سخنان خود نگفت که چون یکی از دستورات دینی رعایت نشده، جلسه را ترک می کند بلکه دغدغه این را داشت که فردا سایت ها ننویسند که فلانی در جلسه ای شرکت کرد که در آن چند نفر بی حجاب بودند... و جلسه را ترک کرد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که کمتر از یک هفته به آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اظهار نظر مسئولان اینگونه به نظر می‌رسد که این دوره از نمایشگاه همانند شعارش گفتنی‌های بسیاری برای مخاطبان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس حوزه مسکن گفت: شهرداری‌ها به‌واسطه مدیریت شهری و فروش تراکم عامل اصلی افزایش قیمت زمین در تمام شهرها به خصوص در تهران بوده و هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس‌جمهور گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ویترین فرهنگ مردم ایران برای جهان است و تقلیل این ظرفیت بزرگ، عاقلانه نیست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بخش جامد پسماند درآمدزاست و ارزش دارد اما تازمانی که این درآمد به تولیدکننده نرسد، ارزش آن را نمی‌داند. لذا لازم است تا بخش خصوصی در این زمین وارد شود و و پسماند خشک را از تولیدکننده خریداری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با کاهش دما در شرق کشور و و رگبار باران در 2 استان خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه در نوار غربی و سواحل شمالی کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و روند افزایش دما برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران گفت: تاکید بیشتر روی این موضوع است که تفکیک زباله از مبدأ انجام شود و در حال فرهنگ‌سازی روی این موضوع هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسین در کردستان فرمانده محور دِزلی بود، همیشه کومله‌ها را زیر نظر داشت، آنان از حسین ضربه‌های زیادی خورده و برای همین هم برای سرش جایزه گذاشته بودند. یک روز سر راه حسین کمین گذاشتند. او پیاده بود، وقتی متوجه کمین کومله‌ها شد، سریع روی زمین دراز کشید و سینه خیز و خیلی آهسته خودش را به پشت کمین کشید و فردی را که در کمینش بود به اسارت درمی‌آورد.