چهارشنبه 6 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

" پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با موضوع فروش خودرو در قالب شرکت ساپرا خودرو ایرانیان در جریان رسیدگی است".

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در پنجره واحد مدیریت زمین، چندین دستگاه بر بستر ملی مرکز تبادل اطلاعات به یکدیگر متصل شده‌اند و به این صورت خدمت‌رسانی از ابتدا تا انتها توسط دولت انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی، علاوه بر بررسی آخرین وضعیت تامین اعتبار مصوبات سفر 30 اردیبهشت 1401 رییس جمهور به این استان، از چندین پروژه مهم در شهرهای جنوب آذربایجان غربی نیز بازدید و بر تکمیل و تسریع در اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توانمندی پزشکان کشور به قدری در منطقه و جامعه بین المللی مطرح است که در درمان بیماریهای پروستات، سنگ کلیه و ناباروری بیماران از کشورهای خارجی برای درمان به ایران می‌آیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (سه شنبه 19 اردیبهشت)، مراسم متمرکز افتتاح 6 شورای حل اختلاف شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران با حضور علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد. علی القاصی درباره موانع و مشکلات حوزه صنعت بیان کرد: برای پیشبرد امور و ارتقای بخشی از فعالیت و حمایت از تولید باید با برداشتن موانع و مشکلات حوزه صنعت قدم‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این واقعیت که دولت آمریکا به صورت مکرر از دلار به عنوان سلاحی برای اِعمال تحریم علیه سایر کشورها استفاده می‌کند، نگرانی‌هایی را در بازار بین‌المللی ایجاد و موضوع دلارزدایی را برجسته کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کارگری از حذف فیش‌های حقوقی اردیبهشت در سامانه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماسک همچنین گفت که کاربران توئیتر ممکن است شاهد کاهش تعداد دنبال‌کننده‌ها باشند، زیرا چندین حساب غیرفعال حذف می‌شوند.

خبرگزاری مهر

تبریز - معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر هفت هزار و 200 میلیارد تومان از تعهدات سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی محقق شده که اتفاق بزرگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه توسعه مالی مهر آیندگان با تاکید بر اینکه سازمان بورس هیچ‌گاه دستوری به حقوقی‌ها برای خرید و فروش نمی‌دهد، گفت: این سازمان هیچگاه در رشد و افول شاخص کل نقشی نداشته و مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین کننده روند بازار است.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ما وظیفه داریم دستبوس خادمان قرآنی و باشیم، قرآن باید در محیط های دانشگاهی و فضاهای جامعه ترویج و اشاعه شود.

خبرگزاری دانشجو

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از افزایش بیش از 48 درصدی تولید گندم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تا کنون بیش از یک و نیم میلیون تن گندم خریداری شده است.

وب‌گاه گسترش

زیرپوست بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت شهر تهران، اتفاقاتی جز سوخت‌رسانی در جریان است؛ اتفاقاتی که گریبان مشتریان را گرفته و موجبات نارضایتی آنها را فراهم آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت دو مدیر سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام اختلاس و پولشویی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شخصیت اصلی فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که مادر یکی از اعضای دربند گروهک منافقین است، در تجمع خانواده‌های اعضای دربند گروهک منافقین مقابل دفتر مرکزی صلیب سرخ در ایران سخن گفت.