یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

پس از بررسی‌های لازم، تاکنون ابتلای 23 نفر از اتباع خارجی به بیماری سل تایید شده که به صورت رایگان تحت درمان هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه هشتاد هزار تاکسی با هوش مصنوعی در پایتخت کنترل می‌شود، گفت: قرار است که 40 پروژه تحولی در سازمان تاکسیرانی برای ارتقای بهره‌وری رانندگان و بهبود خدمت‌رسانی اجرا شود.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سعید غفوری به‌عنوان عضو جدید شرکت عمران شهرهای جدید ایران منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون به منظور اعطای تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (Isc)، در فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد علوم انسانی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صداوسیما در جریان بازدید از پشت صحنه برنامه «سید خندان» گفت: خنده ای که «سید خندان» بر لب مخاطب می‌آورد، فاخر و نشات گرفته از فکر و شناخت است.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره تعرفه گذاری گاز در صحن علنی قرائت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران از تلاش شهرداری برای خرید 1000 دستگاه اتوبوس برقی خبر داد و گفت: به زودی قرارداد این 1000 دستگاه اتوبوس برقی منعقد خواهد شد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: از این پس مربیان بسکتبال در سطح استان‌ها در چهار رنگ تعریف شده، سطح‌بندی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تأمین گاز مورد نیاز کشور در زمستان سرد پارسال از نقاط قوت عملکرد سالانه دولت سیزدهم است، گفت: تولید گاز طبیعی این مجتمع در زمستان پارسال 17.2 میلیارد مترمکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن افزایش 6 درصدی نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیح ایرادات مطرح شده توسط برخی مسئولان در حوزه خودرو گفت: بخشی از صنعت خودرو که مربوط به تولید آن می شود کارنامه بسیار موفقی در سال گذشته دارد اما وقتی خودرو وارد بازار می‌شود متغیرهایی مثل تورم و نرخ ارز قیمت را متاثر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مگر می‌شود نام چالوس را بر زبان آوریم اما یاد پیچ‌وخم‌های «جاده 59» نیفتیم. مگر میشود رطوبتی که در میانه های این جاده روانه بدنمان می‌شود را حس نکنیم. نزدیک شدن به دریا و پا گذاشتن روی شن‌ها، جنگل‌های تودرتو و رودخانه ی وحشی یا حتی غذاهای محلی این منطقه از شمال حسابی دل‌ها را آب میکند. انگاری نوروز و تابستان و حتی اوایل پاییز بدون شمال معنای چندانی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن، اعضای تیم جنوبی را بابت بقا در لیگ برتر امیدوار کرده است.