دوشنبه 9 مهر 1403

امضای 9 قرارداد به ارزش 15 میلیون دلار در رویداد Tim2023

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
امضای 9 قرارداد به ارزش 15 میلیون دلار در رویداد Tim2023

9 تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش 15 میلیون دلار در حوزه‌های سلامت، آی‌تی، خدمات مهندسی، آموزش، زیست فناوری بین کشورهای ایران، ترکیه، عراق، عمان، اندونزی، کنیا، ارمنستان به امضا رسید.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM2023، هشتم و نهم اسفندماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این رویداد سرمایه‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و غیره حضور داشتند. علاوه بر حضور کشورهای D8، برخی کشورهای دیگر هم حضور داشتند. همچنین جلسات ارائه توسط سرمایه‌پذیرهایی همچون استارت‌آپ‌ها و طرح‌های فناورانه نیز برگزار شد.

105 شرکت دانش بنیان، استارت‌آپ، هسته فناور از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، کنیا و 52 سرمایه‌گذار و هیئت تجاری از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، بنگلادش، مالزی، سوریه، افغانستان، کنیا و گینه در این رویداد حضور داشتند. برخی اساتید دانشگاه‌ها، فعالان حوزه سرمایه‌گذاری، مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فناوری و نوآوری نیز از دیگر حاضران در این رویداد بودند. همچنین هیئت‌هایی از مغولستان، چین، اوکراین و کانادا در این رویداد حضور داشتند.

از فناوران برتر رویداد TIM2023 تقدیر شد / دوره بعدی رویداد TIM در مالزی برگزار می‌شود

براساس آخرین اطلاعاتی که تیم اجرایی برگزار‌کننده این رویداد منتشر کرد، قرارداد 9 تفاهم‌نامه و قرارداد به رقم 15 میلیون دلار بین تیم‌های استارت آپی و سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

این تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها در حوزه‌های سلامت، آی‌تی، خدمات مهندسی، آموزش، زیست فناوری بوده است. در این راستا قرار است ایران با ترکیه، عراق، عمان، اندونزی، کنیا، ارمنستان همکاری فناورانه داشته باشد.