شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول: اگر سرنشین خودرو درست روی صندلی ننشیند و خودرو واژگون شود، هیچ چیزی برای محافظت از او وجود نخواهد داشت، زیرا در صورت واژگونی خودرو، کیسه هوا وظیفه محافظت از قسمت‌های پایینی بدن را دارد و اگر پا‌ها روی داشبورد باشند، کیسه هوا نمی‌تواند کار خود را درست انجام دهد و از زانو یا سینه محافظت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش 3برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته 53 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و 14 نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پرستار در بیمارستان رازی چالوس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت. رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است. به گزارش عرشه آنلاین، فریبرز درویش افزود: این اتفاق 2 روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش 3 برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته 53 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و 14 نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، طی هفته گذشته 158 مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که 836 نفر زخمی و 143 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: مطابق با مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این سازمان سپرده شده است. مرادی روزبهانی افزود: بر این اساس، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس...

وب‌گاه ورزش سه

اورژانس تبریز از حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در بازی با ذوب آهن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 شهروند در 2 تصادف رانندگی به فاصله 10 دقیقه در پایتخت جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از نیاز این استان به 122 پزشک برای اجرای طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدید‌های خود از محور‌های ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم. وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار یک باب منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر قم منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال قبل ترانزیت جاده‌ای کشور 58 درصد رشد داشت، گفت: نزدیک 15 میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس فارس از مسمومیت 8 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استفاده از قارچ در روستای کوهمره سرخی شیراز خبر داد. رئیس اورژانس فارس از مسمومیت 8 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استفاده از قارچ در روستای کوهمره سرخی شیراز خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ...

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه 2 نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.» یک پرستار در بیمارستان چالوس مورد ضرب و شتم قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.