شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، در تصویب کلیات لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس، ساعات کار کارکنان دستگاه های اجرایی به 40 ساعت در هفته کاهش یافته است. اما مشکل در تبصره «4»...

وب‌گاه فرارو

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض پیدا و پنهان استعمال قلیان اکسیژن پی ببرد؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نخستین جلسه اربعین 1403 دانشگاه علوم پزشکی آبادان، زمان فعالیت این دانشگاه به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه پانزدهم مردادماه سال‌جاری اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها در کافه‌ها، سفره‌خانه و... در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افرادِ

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت 11 نفر شامل 9 مرد 22 تا 89 سال و دو زن 20 و 63 ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در حالی که طرح تعطیلی شنبه‌ها و دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته بحث برانگیز شده است، یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز شنبه خبر داد. ایلنا: در حالی که طرح تعطیلی شنبه‌ها و دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته بحث برانگیز شده است، یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز شنبه خبر داد. علی‌اصغر عنابستانی:

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

واژگونی یک دستگاه اتوبوس براثر برخورد با گاردریل در مسیر موته قبل از سه راهی لایبید در شمال اصفهان سحرگاه امروز (چهارشنبه) 11 مصدوم برجاگذاشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد 4 تریلی و یک سواری در محور طبس به اصفهان و مجروح شدن 6 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: 960 هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و 524 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند. وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین 8 تا 15 درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در 34 سال آینده 30 درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهر «بیت لاهیا» هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل از فلسطینیان ساکن شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خواست، این شهر را تخلیه کنند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که امسال در مورد شدت آسیب‌های وارده به مصدومین ترافیکی، یک کار پژوهشی انجام دادیم، گفت: آمار فوتی‌های ما در تصادفات بسیار شدید، نصف کشورهای دنیاست.