یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت به منظور تقویت خدمات پزشکی اورژانس، 40 دستگاه دفیبریلاتور خارجی خودکار به همراه هزار و 250 پد دفیبریلاتور را با کمک مالی اتحادیه اروپا تهیه و به سازمان ملی اورژانس ایران اهدا کرده‌است که به طور قابل توجهی ظرفیت پیش بیمارستانی این سازمان را افزایش خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم مقام و سخنگو؛ سعید مجیدی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی و حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی...

وب‌گاه فرارو

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات برگزاری این رویداد گفت: «ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از 10 تا 20 است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب گفت: برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول 10 بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.

وب‌گاه فرارو

سکه‌ای به شکل عمودی، درست مانند دستگاه‌های سکه‌ای، بین تار‌های صوتی نوجوان کالیفرنیایی گیر کرده بود و تبدیل به بحثی در نشریات علمی آمریکا شه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی قبل، انفجار گاز مایع در یک کارگاه ضایعاتی واقع در شهرک آساوله حادثه آفرید. پاسی از یکشنبه شب نگذشته بود که صدای انفجاری مهیب در این منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت مردم این منطقه شد. نشت و انفجار شدید گاز در یک کارگاه باعث وقوع آتش‌سوزی در آساوله سنندج شد. نشت گاز ال. پی. جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله...

خبرگزاری تسنیم

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث 1403 برپا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمستان سال 1400 مردی 50 ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است. زمستان سال 1400 مردی 50 ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است. پس از آن مأموران پلیس اسلامشهر به محل که آپارتمانی 4 طبقه بود، رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

26 فروردین امسال، دو مرد موتورسوار در مقابل بیمارستانی در جنوب تهران توقف کرده و مردی را که زخمی شده بود همانجا رها کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دعوای دو مشتری در صف نانوایی بر سر خرید نان برشته به کنده‌شدن گوش پسرجوان منتهی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سکه‌ای به‌شکل عمودی، درست مانند دستگاه‌های سکه‌ای، بین تارهای صوتی نوجوان کالیفرنیایی گیر کرده بود و تبدیل به بحثی در نشریات علمی آمریکا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمستان سال 1400 مردی 50 ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آرمان بنفشی» جوان 36 ساله کردستانی پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 54 نفر در حوادث ویژه ترافیکی در هفته پایانی فروردین ماه 1403 گفت: در این بازه زمانی 11 نفر بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده‌اند.