یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: حوزه بهداشت و پیشگیری با مشارکت مردمی و فرهنگسازی ارتقا خواهد یافت. وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات...

وب‌گاه فرارو

فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف (زهره فکور‌صبور) از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه سه‌شنبه 10 اسفند سال 1400 گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرد: در روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از جزئیات حادثه برخورد صاعقه با یک مرد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از برخورد صاعقه با یک جوان در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرد آسیب دیده توسط یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شد.

وب‌گاه الف

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه برخی رشته‌های پزشکی در حال حذف شدن است، گفت: متاسفانه در رشته‌هایی مانند جراحی کودک، طب اورژانس و بیهوشی با مشکل جذب دانشجو روبه رو هستم.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 64 نفر بر اثر غرق‌شدگی در فروردین ماه سال 1403، گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان‌های فارس و اصفهان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دعوای دو مشتری در صف نانوایی بر سر خرید نان برشته به کنده‌شدن گوش پسرجوان منتهی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرروابط عمومی اورژانس کشور از افزایش 59 درصدی میزان غرق شدگی‌ها در فروردین امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرروابط عمومی اورژانس کشور از افزایش 59 درصدی میزان غرق شدگی‌ها در فروردین امسال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک فعالیت و همگرایی جمعی و الگوی مدیریت مشارکت در بین رویدادهای کشور است که برای برگزاری آن قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از غرق شدن کودک تسوجی در استخر خبر داد.