شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش نهایی اقدامات این سازمان در پی وقوع زمین لرزه 5.7 ریشتری شب گذشته در استان فارس گفت: با وقوع این زمین لرزه، 18 تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده استان اعزام شدند و سه کمپ اسکان اضطراری نیز در روستاهای متاثر از زلزله برپا شد.

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نحوه بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش‌افزوده را ابلاغ کرد که بر اساس آن، تمام یا بخشی از جرایم، بخشیده می‌شود.

سمنان - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: یکهزار و 464 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان از ابتدای سال 99 تاکنون انجام شد.

قصرشیرین - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: کار برداشت نخود از سطح 6 هزار و 500 هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

تهران - ایرنا - مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد میهمان شدن دانش‌آموزان پایه نهم و پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت آیین‌نامه آمورشی بلامانع است.

تهران - ایرنا - شبکه خبری «روسیه الیوم» از دستگیری یک جاسوس در شهر «تدمر» توسط دستگاه امنیتی سوریه خبر داد.

سمنان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آرادان افزود: برآورد برداشت گندم این شهرستان امسال بیش از 18 هزارتن است.

تهران - ایرنا - سفیر دائم عربستان سعودی در سازمان ملل که کشورش نقش اصلی در تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب داشت، در چرخشی معنادار گفته که سوریه باید بزودی به این اتحادیه بازگردد و این اقدام به گام‌های اولیه‌ای نیاز دارد.

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده و حرکت کشتی‌های ما در دریاهای آزاد از خلیج‌فارس تا ونزوئلا بود، گفت: امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می‌گذارد.

تهران - ایرنا - از سوی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه استرداد هزینه‌های فوق‌برنامه، غذا و سرویس توسط مدارس به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

تهران - ایرنا - وزارت نیرو و یونیسف بر اساس برنامه ششم توسعه، سند همکاری امضا کردند.

رشت - ایرنا - انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان حاشیه هایی داشت که می توان به انصراف چهار نامزد و صدور کارت شناسایی برای خبرنگاران اشاره کرد.

قم - ایرنا - مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکزبهداشت قم گفت: با توجه به این‌که هنوز دانشمندان تمام زوایای پنهان بیماری کرونا را نشناخته‌اند، مردم باید نکات بهداشتی را به‌درستی رعایت کنند.

تهران - ایرنا - جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه، گفت: در حوزه کارهای زیربنایی نیاز به تقویت بنیه تربیتی، علمی و آموزشی و پژوهشی داریم.

استان ها - ایرنا - اگرچه فعالیت‌های عادی و کسب و کار در سراسر کشور آغاز شد، اما کرونا همچنان در کمین است و سلامت مردم را تهدید می کند، بطور قطع جلوگیری از شیوع این ویروس و مهار نسبی آن تنها در گرو مشارکت همدلانه مردم و مسئولان و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات نقل و انتقالاتی این باشگاه اطلاعیه‌ای صادر و به صراحت اعلام کرد که هیچ فهرستی در کار نیست.