شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سامانه پذیرش اینترنتی پزشکی قانونی خراسان رضوی از روز چهارشنبه به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

کرج - ایرنا - طرح ارزیابی ژرم پلاسم انار با استفاده از نشانگرهای مولکولی و مورفولوژیک به منظور تشکیل کلکسیون هسته ارقام و ژنوتیپ های مختلف انار ایران به صورت مشترک به همت محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و موسسه تحقیقات علوم باغبانی اجرا شد.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: اماکن ورزشی و آرایشگاه‌ها در استان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سرگیرند.

تهران - ایرنا - از مردم آمریکا انتظار می‌رود همانگونه که در خیابان‌ها فریاد ضد نژادپرستی، ضد تبعیض نژادی و انسان‌دوستی سر دادند، نژادپرستانی را هم که با سوءاستفاده از نام و رای ملت آمریکا ناجوانمردانه زانوی خود را بر گلوی مردمان و ملت‌های جهان از جمله ایران قرار داده‌اند، از همه مناصب، دستگاه‌های سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی در این کشور، پاکسازی کرده و مسیر تنفس برای ایجاد همزیستی مسالمت‌آمیز...

تهران - ایرنا - برنامه جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی اعلام شد که سنگین‌ترین برنامه برای استقلال است و بیشتر مسابقات مانند لیگ‌های خارجی در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - خبرگزاری د. پ. آ آلمان با توجه به عزیمت وزیر امور خارجه این کشور به سرزمین‌های اشغالی، ماموریت وی برای تعامل با کابینه جدید رژیم صیهونیستی را بسیار سخت ارزیابی‌کرد.

تهران - ایرنا - آیین‌نامه اجرایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور در سال 99 پس از تدوین توسط شورای فنی سازمان لیگ، به تصویب رسید.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی نمین گفت: گرگ‌ها با حمله به گله گوسفندان در روستای "حور" این شهرستان 15 راس گوسفند را تلف کردند.

ایرنا - بجنورد - استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با داشتن باغ های میوه، اراضی زراعی و مراتع مرغوب با گل و گیاه های وحشی شرایط مساعدی برای فعالیت زنبورداری دارد، مجموعه عواملی که سبب شده این استان به صورت بالقوه یکی از قطب های تولید عسل در کشور باشد.

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: حفاظت از محیط زیست به معنی کندشدن حرکت توسعه استان و استقرار نیافتن صنایع نیست و باید با رعایت کامل موارد قانونی، فعالیت‌های صنعتی در استان پیگیری و اجرا شود.

مهاباد - ایرنا - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: با اماکن ورزشی که در سال جاری شهریه‌های مازاد بر مبالغ مصوب شده را از شهروندان دریافت کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

تهران - ایرنا - طرح‌های عمرانی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد که با تکمیل طرح‌های عمرانی - خوابگاهی ظرفیت اسکان دانشجویان این دانشگاه حدود 45 درصد افزایش می‌یابد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نسبت به برگزاری جلساتی در مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به پست در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها انتقاد کرد.

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دیگر دغدغه تامین قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی را نداریم، گفت: ما اکنون وظیفه حراست از تمامی مرزهای هوایی کشور را با تجهیزات کاملا بومی انجام می‌دهیم.

تهران - ایرنا - برنامه تلویزیونی «هفت» بعد از وقفه‌ای چند ماهه پخش خود را از سر می‌گیرد.

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان میزان صادرات سال 1398 این گمرک با وزن 27 هزار تن و ارزش 180 میلیون ریال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نظر وزنی 116 درصد و به لحاظ ارزشی 133 در صد رشد داشته است.