شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: سازمان‌های بین‌المللی پیش بینی می‌کنند که رشد اقتصاد جهانی در سال 2020 میلادی به دلیل شیوع کرونا کند شود و از این رو کرونا برای بسیاری از کشورهای جهان یک مصیبت بزرگ اقتصادی به شمار می‌آید.

تهران - ایرنا - صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران که به دلیل بدهی‌های زیاد تا سال قبل به یک صندوق ورشکسته تبدیل شده بود با تدبیر مدیریت شهری در دولت یازدهم احیا شده و در مسیر خدمت‌رسانی قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، گفت: با تلاش همه دوستان به مردم شریف کشورمان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که فضای سینمای ایران ایمن، پاکیزه و مراقبت شده جهت حضور خانواده‌ها است.

تربت‌حیدریه - ایرنا - جانشین فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار از توزیع 62 سری جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان در اجرای رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در سه ماهه اول امسال 230 پرونده از سازمان حمایت به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر شده است.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: کشاورزی اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و یکی از عناصر مهم در پیدایش تمدن‌های بزرگ به شمار می‌آید.

تهران - ایرنا - رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: تمرینات مجازی المپیک 2020 توسط مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طراحی و با همکاری آکادمی ملی المپیک ارائه می‌شود.

تهران - ایرنا - کنفدراسیون بین‌المللی سینماهای هنری (CICAE) با کارزار بازگشت به سینما در شبکه‌های اجتماعی، سینماداران جهان را در روزگار کرونا گردهم جمع می‌کند.

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از شهروندان خواست با توجه به افزایش ابتلای افراد به ویروس کرونا و به دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی وسلامتی، از حضور در بهشت زهرای باغوی این شهر خودداری کنند.

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از بهره برداری 6 کیلومتر از پروژه چهار خطه (بهسازی) محور هراز در روز پنجشنبه خبر داد.

تهران - ایرنا - در پی تازه ترین حمله تروریستی نیروهای داعش به یک روستا در شمال نیجریه دستکم 69 تن کشته شدند.

کرمانشاه - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: باتلاش ماموران شهرستان کرمانشاه هشت هزار و 160 عدد ماسک فیلتردار قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

مشهد - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: درخت کهنسال ارس تخته مایان در شهر طرقبه این استان با شماره 610 در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت و به استان ابلاغ شد.

شیراز - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، گفت: 59 موقوفه در فارس به امین یا هیات امنا سپرده می‌شود که تاکنون حکم 26 نفر امین موقوفات این استان از جمله موقوفه‌های حاج محمد نمازی و حاج خلیل زالی در شیراز ابلاغ و این موقوفات به آنها سپرده شده است.

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فلسفه بعثت پیامبران را آموختن انس و دوستی به بندگان دانست و گفت: اگر انس و دوستی با خداوند داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

بغداد - ایرنا - «فواد حسین» وزیر خارجه جدید عراق امروز (چهارشنبه) در نخستین دیدار رسمی خود پس از انتخاب به این سمت در اوایل هفته جاری، با سفیران کشورهای عربی در بغداد دیدار کرد.