سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سد عالی محمود الیگودرز 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل عملیات باقیمانده این سد 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سمنان - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: نام این دانشگاه برای نخستین بار در رتبه‌بندی آسیایی موسسه تایمز در سال 2020 قرارگرفت.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و تحقق شعار جهش تولید در استان افزایش یافته است.

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: روند ثابت بیماری کرونا در این استان باعث موجب می‌شود که بر اساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی ماسک زدن در احتماعات چند نفره باید الزامی شود.

اراک - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش گفت: کانون‌های بحرانی حریق در اراضی طبیعی این شهرستان ا هدف پیشگیری و مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها شناسایی شد.

تهران - ایرنا - جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی صبح امروز یکشنبه برای رسیدگی به وضعیت استخدامی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تهران - ایرنا - با آغاز تابستان و فصل گرما بازار فروش سم و حشره‌کش ها نیز داغ می‌شود این در حالیست که بیشتر مشتریان این حشره‌کش‌ها بانوان خانه‌دار هستند که راه حل مناسبی را برای مقابله با این حشرات موذی جست وجو می‌کنند.

تهران - ایرنا - بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ‌ها در مقایسه با روز گذشته ثابت ماند.

اهواز - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مقاومت در قبال تغییر و اصرار بر حفظ الگوی رفتاری درجامعه و نبود زیرساخت دیجیتالی موردنیاز، مانع تحقق تغییرات مورد انتظار در دوران کرونا در کشور است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت وزنه‌برداری ایران گفت: عاشق این رشته هستم و تا زمانی که زنده باشم به عشقم خدمت می‌کنم، بعد از فوتم نیز روی سنگ قبر نشان وزنه‌برداری حک کنید.

تهران - ایرنا - پیشکسوت کشتی گفت: بدلیل آنکه قانون و قانون‌گذار یکی است جامعه کشتی مقداری نسبت به نحوه اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی نگران است.

تهران - ایرنا - به گفته مدیرعامل پالایشگاه ششم پارس جنوبی، تعمیرات اساسی این پالایشگاه از مهرماه آغاز و تا سال 1400 به اتمام می‌رسد. این اقدام تولید گاز را در عسلویه پایدارتر خواهد کرد.

ارومیه - ایرنا - مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از بزرگترین پایانه‌های مرزی کشور است، گفت: شیوع بیماری کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل امسال موجب کاهش 81 درصدی تردد مسافر از این مرز شد.

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرلنگه گفت: بیماران مبتلا به کووید19 که اکنون در قرنطینه خانگی بسر می‌برند، درصورت رعایت نکردن موارد بهداشتی و سهل انگاری، سریع به نقاهت گاه منتقل شوند.

تهران - ایرنا - آیت‌الله جوادی آملی معتقد است: عرضه دین در عصر غیبت همچون در دوره ای که حضرت عبدالعظیم مطرح کردند، ممکن نیست ولی امروز هر کسی می‌تواند اعتقادات خود را بر اساس مرزبندی‌های صورت گرفته در اصول اسلام به عنوان یک شاغول فکری و اعتقادی قرار دهد.

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تندباد شدید موقتی از بعدازظهر امروز یکشنبه ارتفاعات جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.