چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌ریزی‌های لازم و جامع را برای اتمام و به بهره‌برداری رسیدن سریع‌تر طرح‌های نیمه‌تمام در سال جهش تولید انجام داده و با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری کند.

یاسوج - ایرنا - شهردار یاسوج گفت: 6 تیم عملیاتی از آتش نشانان شهرداری تهران در قالب 18 نفر به همراه سه خودروی آتش نشان و سه خودروی سبک کمک دار در یاسوج مستقر شدند.

بندرعباس - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در مناطق شمالی و غربی خلیج فارس و همچنین بخش‌های غربی دریای عمان از امروز جمعه تا ظهر فردا شنبه افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایرنا - گرگان - منطقه گردشگری توسکستان در دامنه های شمال شرقی البرز و در 18 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان گرگان و از ابتدای روستای توسکستان تا دشت سرعلی آباد به طول تقریبا 35 کیلومتر در امتداد جاده گرگان - شاهرود واقع شده است. در این منطقه اغلب شاهد پوششی اقیانوسی از ابرها هستیم که کل جنگل را فرا گرفته است. این منطقه در مجاورت دو ناحیه کم فشار (دشت گرگان) و پر فشار (منطقه ابر) قرار گرفته...

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بخشی از درختان منطقه گردشگری «کیوه‌رش» این شهرستان طعمه حریق شد.

تهران - ایرنا - مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه موبایلی با موضوع «یک دقیقه قرنطینه» تا پایان خردادماه تمدید شد.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز جمعه (شانزدهم خرداد) از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 71 در شرایط سالم یا قابل قبول قرار دارد.

آبادان - ایرنا - مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: شناور باری بهبهان که از بندرخرمشهر عازم بندر ام‌القصر بود در آب‌های عراق غرق شد.

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از آماده سازی 113 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در سطح استان خبر داد.

نوشهر - ایرنا - اگر چه ورود مسافران و گردشگران به مازندران همزمان با تعطیلات چند روزه نگرانی‌هایی را از بابت اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا در بین مسئولان و مردم استان ایجاد کرده، اما موجب رونق کسب و کار و رضایت بازاریان شده است.

مشهد - ایرنا - شاخص کیفیت هوای 6 منطقه کلانشهر مشهد روز جمعه 16 خرداد ماه در وضعیت هشدار قرار دارد.

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از 117 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده سیل فروردین ماه سال گذشته استان پرداخت شده است.

اراک - ایرنا - «جویندگان» عنوان کتابی داستانی به قلم «حمید جعفری» است که در 95 صفحه و شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی انتشارات ارشک به چاپ رسیده و با قیمت هر جلد 20 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز در راستای پیشگیری از شیوع کرونا مصوبات جدید این ستاد را اعلام کرد و گفت: استفاده از ماسک در مراکز متخلف عمومی و بزرگ سرپوشیده شهرستان الزامی است.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حالیکه چند ساعت گذشته با انتشار توئیتی از ایران بخاطر بازگرداندن وایت تشکر کرده بود، دقایقی پس از رسیدن مایکل وایت زندانی آمریکایی به خاک این کشور بار دیگر از تهران تشکر کرد.

تهران - ایرنا - وزیران دارایی کشورهای عضو «گروه هفت» با تاکید بر شرایط اضطراری کرونا، با تعلیق پرداخت بدهی‌های کشورهای فقیر موافقت کردند.