چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "شب شعر" بزرگداشت سی و یکمین سالگرد حضرت ارتحال امام خمینی (ره) در افغانستان با حضور تعدادی از شعرای افغانستان از ولایات مختلف این کشور در قالب سمینار مجازی (وبینار) برگزار که با استقبال زیادی نیز رو به رو شد.

زاهدان - ایرنا - مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تعمیرات بهاره نیروگاه برق این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخوبی انجام شد به طوریکه در تابستان امسال مشکلی در زمینه برق نخواهیم داشت.

مشهد - ایرنا - معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تداوم تعطیلی مهدهای کودک ورشکستگی آنها و بیکاری افراد شاغل در این مجموعه‌ها را رقم می‌زند.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس از عموم مردم این استان خواست، مواظب سلامتی خود باشند و همچنان کرونا را به عنوان عامل بیماری و مرگ و میر جدی بگیرند.

تهران - ایرنا - بهداشت عمومی فرانسه اعلام کرد که 179 کودک در این کشور به سندروم التهابی شبه بیماری «کاوازاکی» مبتلا هستند.

بندرعباس - ایرنا - اوایل ورود کرونا آنقدر خوش بین بودیم که فکر می‌کردیم مثل سرماخوردگی در دوره یک هفتگی با دارو خوب می‌شود و نهایت چند صد نفر را به کام مرگ می‌برد و می‌رود ولی کم کم این ویروس استان‌های بزرگ را درنوردید و بعد هم نوبت به هرمزگان رسید و حال ازاین استان رخت برنمی بندد.

زاهدان - ایرنا - رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 39 واحد صنفی در چهار روز اخیر به دلیل رعایت نکردن هشدارهای ستاد کرونا این شهرستان پلمب شدند.

تهران - ایرنا - صدها نفر از مردم مکزیک در جریان اعتراض‌ها به کشته شدن جیووانی لوپز 30 ساله به دست پلیس این کشور که معترضان از وی با عنوان "جورج فلوید مکزیکی" یاد می‌کنند در ایالت خالیسکو، با نیروهای پلیس درگیر شدند.

قزوین - ایرنا - دمای هوای قزوین از اواخر امشب تا سه روز آینده بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

تهران - ایرنا - در سال 2009 تیم فوتبال کورینتیانس با درخشش رونالدو نازاریو دلیما توانست از سد سانتوس بگذرد و قهرمان مسابقات پائولیستائو شود.

تهران - ایرنا - ملی‌پوش جودو نابینایان ایران گفت: کسب مدال در تورنمنت‌های بزرگ ورزشکار را به خودباوری می‌رساند و اوج این کار برای من مسابقات جهانی 2018 پرتغال بود.

اردبیل - ایرنا - رهاسازی آب سد مخزنی یامچی برای آبیاری اراضی پایاب این سد در شبکه آبیاری و توزیع آب کشاورزی آغاز شد.

سنندج - ایرنا - محیط زیست امروز ما در آتش غفلت و گاهی اختلاف بین انسان‌ها گرفتار شده و بخش‌های مختلفی از آن به همین واسطه در معرض نابودی قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - طی روزهای گذشته تنش مرزی میان قرقیزستان و ازبکستان به حدی بالا گرفت که تعداد مجروحان به ده ها نفر رسیده، بسیاری خانه ها در آتش نزاع مناطق مرزی در حال سوختن هستند و بسیاری از شهروندان دو کشور نیز بی سر پناه شده اند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: با توجه به هزینه های تمام شده تولید و تامین نهاده‌ها با نرخ مصوب قیمت واقعی هر کیلوگرم شیرخام بیش از دو هزار و 900 تومان است.

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: با رفع نواقص، ورزشگاه 15 هزار نفری شهیدباکری میزبان بازی‌های تیم فوتبال 90 در ادامه لیگ دسته یک کشور خواهدبود.