چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پیشین فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری در واکنش به اتهامات وارده از طرف مسوول پرونده اش در نامه‌ای این اتهامات را بی‌اساس خواند.

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: عملیات روکش آسفالت 15 کیلومتر از محور میامی - کاهک آغاز شد.

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امامین انقلاب تحول آفرین و تمدن آفرین بودند، امروز جامعه ما در دنیا قدرتمند و عزتمند ظاهر شده است.

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پسماند سراوان، دو رودخانه زرجوب و گوهر رود و تالاب انزلی بلای زیست محیطی استان شده اند.

تهران - ایرنا - عضو هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان تهران با بیان اینکه امیدواریم طرح متری مسکن در بورس کالا با جدیت دنبال شود، گفت: این طرح منجر به افزایش سرمایه‌گذاری و تولید مسکن شده و در نهایت به کاهش قیمت تمام‌شده می‌انجامد.

اصفهان - ایرنا - همایش دوچرخه‌سواری "میثاق با شهدا" به مناسبت بزرگداشت شهدای 15 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) روز جمعه در نایین برگزار شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه، با غیرقانونی خواندن تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مردم سوریه خواستار لغو همه تحریم‌های ضدبشری علیه این کشور شد.

تهران - ایرنا - بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، گفت: فدراسیون فوتبال باید اقتدار خود را در تصمیم‌گیری‌ها نشان دهد و اجازه ندهد در فوتبال، هر فردی ساز خودش را بزند.

تبریز - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرای حکم قلع و قمع، 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تبریز آزادسازی شد.

ایلام - ایرنا - فرماندار ایوان گفت: برگزاری هر گونه مراسم فاتحه درگذشتگان با توجه به عدم رعایت مردم این شهرستان، چاپ اعلامیه برای شرکت اقوام و آشنایان و احتمال انتشار بیشتر کرونا ممنوع است و در صورت برگزاری برخورد قانونی صورت می گیرد.

گرگان - ایرنا - جمعی از کشاورزان شهرستان بندرترکمن در غرب گلستان از کمبود کمباین برای برداشت محصول جو و گندم گلایه کرده و آن را عاملی برای وارد شدن خسارت ناشی از افزایش هزینه نگهداری و تاخیر در آغاز کشت بعدی در مزارع خود می‌دانند.

" اقتصاد ورزش در ایران با سایر کشورها تفاوت دارد، پس از 40 سال توانستیم حق پخش را در قالب تبصره‌ای در بودجه 99 با بهره 30 درصد وزارت ورزش و جوانان و 70 درصد صدا و سیما بگنجانیم." این سخنان را وزیر ورزش و جوانان در در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد. خبرها و گزارش ها درباره چالش حق پخش و تاثیر آن بر اقتصاد ورزش را در پرونده حاضر می خوانید.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر خوزستان گفت: 20 هکتار از مناطق جنگلی شهرستان اندیکا در آتش سوخت.

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: بامداد جمعه سارقان کابل باعث قطعی برق چند ساعته در برخی نقاط اهواز شدند.

پکن - ایرنا - آمریکا فشار فزاینده ای به سئول تحمیل کرده است تا با درخواست واشنگتن برای افزایش 50 درصدی هزینه استقرار نظامیانش در کره جنوبی موافقت کند.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با فرهنگ سازی و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، برگزاری بازیهای لیگ برتر فوتبال کشور امکان پذیر است.