پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: معادن بزرگ و پیمانکارانی که با صنایع و نهادهای دولتی و غیردولتی منطقه همکاری دارند، ملزم به انتقال حساب های خود به استان هستند.

شیراز - ایرنا - نماینده مردم شیراز در مجلس دهم با بیان اینکه ممکن است برخی عنوان کنند فراکسیون امید ضعیف ظاهر شده بود، گفت: بر این باورم که این فراکسیون ضعیف نبود؛ اقدامات صورت گرفته، سندی بر میزان فعالیت آن است؛ از همین رو باید گفت این فراکسیون در کلیت خوب عمل کرد.

نوشهر - ایرنا - ترافیک سنگین در جاده کندوان که از پیش از ظهر امروز چهارشنبه سبب متوقف ماندن چند ساعته خودروها در این محور شده بود، دقایقی پیش با مدیریت پلیس راه تا حدودی تخلیه شده و هم اکنون تردد خودروها به صورت روان جریان دارد.

تهران - ایرنا - سید عباس صالحی در توئیتی همگامی تفسیر رهبر معظم انقلاب را با آرمان‌های امام به عنوان پیوند گسست ناپذیر امت در گام دوم انقلاب دانست.

مسکو - ایرنا - وحید رستموف نویسنده و فیلسوف قزاقستانی معتقد است که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رهبری بشر دوست بود که زندگی خود را وقف خدمت به بشریت و اعتلای انسان کرد.

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب اسلامی در سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در سخنانی روحیه تحول خواهی امام خمینی (ره) را بنیان شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانستند و بر ضرورت تداوم پرشتاب این روحیه در عرصه های مختلف جامعه با اعتماد به جوانان تاکید کردند.

یزد - ایرنا - استاندار یزد در توئیتی نوشت: متاسفانه مسافرت‌ها در عیدفطر و روزهای اخیر زنگ خطر را برای ما به صدا در آورده است و اگر احتیاط نکنیم، باز گرفتار ویروس کرونا می‌شویم.

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: مجوزی برای تردد موتورسیکلت‌های بیش از 250 سی. سی صادر نمی‌شود و اینگونه وسایل نقلیه در صورت تردد در معابر شهری و بین شهری توقیف می‌شود.

آستارا - ایرنا - بخشدار لوندویل آستارا از ممنوعیت ورود خودروها و موتورسیکلت‌های غیربومی به مسیر صعب‌العبور و کوهستانی آبشار لاتون این بخش، به منظور جلوگیری از سقوط به دره و حوادث غیرمترقبه خبر داد.

قم - ایرنا - تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اعلام رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به جانشینی امام خمینی (ره) بعد از رحلت ایشان در کمتر از 24 ساعت، دشمنانی را که در انتظار نابودی نظام جمهوری اسلامی و خاموش شدن انقلاب اسلامی و مقاومت در جهان بودند را مایوس کرد.

یزد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد توسعه گلخانه‌های استاندارد را برای ایجاد اشتغال در استان مناسب ترین راهکار دانست و گفت: این واحدهای صنعتی، پاک و با ارزش است و با توسعه چنین فضاهای پربازده موافق هستیم و از گسترش آن نیز حمایت می کنیم.

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: براساس تصمیم مجمع روحانیون، مساجد این شهرستان همچنان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع کرونا تعطیل خواهد بود.

تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات از اجرای مصوبه مربوط به پایان گرفتن کلاهبرداری‌ها حوزه خدمات ارزش افزوده از 15 خرداد خبر داد.

تهران _ ایرنا _ کمتر از یک هفته از آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد و در حالی که شهردار اسبق تهران به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده اما مشاور پارلمانی شهردار تهران امیدوار است تعامل مثبتی بین شهرداری تهران با مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد.

تهران - ایرنا - کمیته ملی المپیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ خطری ورزش ایران را تهدید نمی‌کند و اظهارات رییس اسبق فدراسیون فوتبال به خاطر مطرح شدن نام خود است.

تهران _ ایرنا _ رییس مرکز اورژانس تهران از حادثه سقوط از ارتفاع جوانی 30 ساله در شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.