پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعالیت باشگاه‌های بدنسازی خوزستان با رعایت نکات بهداشتی از هفته آینده بلامانع است.

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود 75 هزار و 677 خودرو به استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

مشهد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: خانه استاد پرویز مشکاتیان در این شهر روز چهارشنبه توسط مالک ان تخریب شد.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که فرآیند مصاحبه متقاضیان انتقال از دانشگاه‌های خارج به داخل کشور که ورودی قبل از دی ماه سال 1397 هستند، به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شد.

شیراز_ایرنا _ معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش بر لزوم رعایت دستورهای بهداشتی پافشاری کرد و گفت: این دستورها به ویژه برای کسانی که به کرونا مبتلا شدند و اکنون دوران ماندن در خانه و قرنطینه را می گذرانند بسیار لازم است، خروج از خانه در زمان ابتلا به خطر انداختن سلامت جامعه است.

تهران - ایرنا - دولت ترامپ قصد دارد در اقدامی متقابل ورود هواپیماهای مسافربری از چین به آمریکا را ممنوع کند.

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه کلمبیا شواهدی را یافتند که نشان می‌دهد استرس یکی از عوامل سفیدی موی انسان است و با از بین رفتن استرس می‌توان رنگ طبیعی موها را بازگرداند.

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: با شروع زودهنگام آتش‌سوزی در جنگل‌های استان، امسال و طی سه فقره آتش‌سوزی در سنندج 33 هکتار از جنگل‌ها طعمه حریق شد.

ایرنا - ارومیه - با وجود برگزار نشدن مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ارومیه در پی شیوع بیماری کرونا, فضای این شهر مملو از تصاویر امام راحل (ره) و ابراز ارادت به مقام والای ایشان است. عکاس: طاها اصغرخانی

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از 93 درصد ظرفیت تخصیص یافته به کاروان‌های حج تمتع آینده تکمیل شد.

قم - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اشاره به وضعیت داخلی آمریکا، گفت: آمریکای جنایتکار بیش از گذشته به سمت افول و سرنگونی خودش حرکت می‌کند.

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه امام خمینی (ره) حقیقت فراموش نشدنی برای تمام ملت‌های آزادیخواه جهان است، گفت: ایشان رهبری از جنس مردم بود و از هیچ ابر قدرتی واهمه نداشت.

یزد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: رزمایش مهار آتش با هدف آمادگی بیشتر نیروهای یگان حفاظت زیرپوشش این نهاد برای جلوگیری از آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع بخش مرکزی شهرسان برگزار شد.

بغداد - ایرنا - نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه تاکید کرد که بغداد خواهان بهترین روابط با همسایگانش است.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اعلام اینکه جمع آوری کمک های نقدی برای احیا ء خاییز و یا حیات وحش کذب محض است، گفت: با توجه به همکاری این سازمان با پلیس فتا ضمن رصد و شناسایی افراد فرصت طلب که به دنبال سوء استفاده از احساسات شهروندان هستند، قاطعانه برخورد کرده و آنها را به مقامات قضائی معرفی می‌کنیم.

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه برنامه اصلاح ساختار بودجه را یک جراحی بزرگ نظام اقتصادی و اداری عنوان کرد که نیاز به اجماع دارد و گفت: روز شنبه این برنامه را به مجلس ارسال می‌کنم.